تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 16:12
کد خبر : 88798

استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان آستارا عنوان کرد؛ استقبال مردم و بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح‌های توسعه‌ای / نقش موثر شهرستان آستارا و بخش کشاورزی در تحقق صادرات غیرنفتی گیلان

استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان آستارا عنوان کرد؛ استقبال مردم و بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح‌های توسعه‌ای / نقش موثر شهرستان آستارا و بخش کشاورزی در تحقق صادرات غیرنفتی گیلان

جارستان: استاندار گیلان با اشاره به استقبال مردم و بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح های توسعه ای گفت: شهرستان آستارا، بندر مرزی و بخش کشاورزی در تحقق هدفگذاری صورت گرفته برای صادرات غیرنفتی استان نقش بسزایی ایفا می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (دوشنبه)

جارستان: استاندار گیلان با اشاره به استقبال مردم و بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح های توسعه ای گفت: شهرستان آستارا، بندر مرزی و بخش کشاورزی در تحقق هدفگذاری صورت گرفته برای صادرات غیرنفتی استان نقش بسزایی ایفا می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه افتتاح طرح‌های دهه مبارک فجر شهرستان آستارا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش ظرفیت تولید و اشتغال جوانان، در فاصله هفته دولت و دهه فجر پروژه‌های خوبی در آستارا اجرایی و بهره‌برداری شده است.

وی به سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای سه پروژه افتتاح شده امروز در آستارا و اشتغالزایی آنها اشاره و خاطرنشان کرد: هر پروژه ای که سرمایه‌گذاران و مردم مشارکت داشته باشند؛ زمینه‌ساز توسعه در مسیر اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در حمایت از بخش خصوصی است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: علاوه بر این پروژه‌ها، طرح‌های موثر دیگری نیز در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات شهرستان آستارا در حال اجراست.

وی ابراز امیدواری کرد که تعداد قابل توجهی از پروژه‌های در دست اجرا تا خردادماه سال آینده به بهره‌برداری برسند.

استاندار گیلان ظرفیت‌های خوب آستارا در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و گردشگری را بسترساز ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار این شهرستان و شهرهای همجوار عنوان کرد.

وی سهم ۵۰ درصدی صادرات بخش کشاورزی در صادرات غیرنفتی طی سال گذشته را یادآور شد و گفت: در تحقق هدفگذاری صادرات ۶۰۰ میلیون دلاری استان در سال جاری ؛ شهرستان آستارا، بندر مرزی و بخش کشاورزی سهم بسزایی ایفا می‌کنند.
امروز و در نهمین روز دهه فجر ؛ سه طرح تولیدی، گردشگری و ورزشی با هزینه ۶۶ میلیارد تومان با حضور استاندار گیلان در شهرستان بندرآستارا به بهره‌برداری رسید.
در دهه فجر امسال ۸۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان افتتاح شده که این میزان اعتبار نسبت به ایام دهه فجر سال گذشته، ۹۶ درصد رشد دارد.

از مجموع اعتبارات پروژه‌های دهه فجر امسال بالغ بر دو هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.