تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 14:32
کد خبر : 88433

برخورد قاطع و بدون اغماض با زمین خواران

برخورد قاطع و بدون اغماض با زمین خواران

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: دادستان کل کشور گفت: با تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی و ملی به شدت برخورد خواهد شد. حجت الاسلام والمسلمین منتظری ، دادستان کل کشور دربازدید از دادسرای انقلاب رشت گفت: با تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی و ملی و زمین خواران به شدت برخورد خواهد شد او

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: دادستان کل کشور گفت: با تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی و ملی به شدت برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ، دادستان کل کشور دربازدید از دادسرای انقلاب رشت گفت: با تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی و ملی و زمین خواران به شدت برخورد خواهد شد

او با اشاره به اینکه گیلان استانی کشاورزی است و اگر کشاورزی خواست برای خودش یا فرزندش خانه‌ای در زمین زراعیش احداث کند با گرفتن مجوز‌های لازم، اشکالی ندارد، افزود: در غیر این صورت با تغییر کاربری‌ها به شدت برخورد می‌شود.

رئیس دادسرای دیوان عالی کشور گفت: افراد پولدار نباید به بهانه تفریح و خوشگذرانی، زمین‌های کشاورزی استان را که زیربنای تولید هستند، به تاراج ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به کوتاه کردن فرایند دادرسی‌ها، با برون سپاری بسیاری از اقدامات قضایی به بخش خصوصی ، گفت: روند دادرسی‌ها در گیلان به روز است و درکمترین زمان، پرونده‌های قضایی بررسی می‌شود.

او در این بازدید، پای دردل ارباب رجوع نشست و تعدادی از پرونده‌ها را از نزدیک بررسی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.