تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 19:12
کد خبر : 87877

سرمربی سپیدرود: تیمی که صعود می کند از پشتوانه قدرتمندی برخوردار است 

سرمربی سپیدرود: تیمی که صعود می کند از پشتوانه قدرتمندی برخوردار است 

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیمهایی که از لیگ پایین تر به لیگ بالاتر صعود می کنند، علاوه بر داشتن مهره های خوب باید از امکانات و پشتوانه قدرتمندی نیز برخوردار باشند. سهیل حق شناس روز شنبه اظهار داشت: هم اینک سپیدرود در رقابت های لیگ دسته دوم حضور

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیمهایی که از لیگ پایین تر به لیگ بالاتر صعود می کنند، علاوه بر داشتن مهره های خوب باید از امکانات و پشتوانه قدرتمندی نیز برخوردار باشند.

سهیل حق شناس روز شنبه اظهار داشت: هم اینک سپیدرود در رقابت های لیگ دسته دوم حضور دارد و به دو پیروزی متوالی نیز دست یافته اما این جایگاه زیبنده این تیم قدیمی و پرطرفدار نیست.

وی افزود: گرچه در گذشته کم لطفی هایی به این تیم شده که هم اینک سپیدرود در لیگ دسته دوم حضور دارد اما باید یک همتی باشد تا مشکلات برطرف شده  و با کسب نتایج قابل قبول به لیگ دسته اول صعود کند.

وی ادامه داد: قول هایی از سوی مسئولان داده شد که هیچ یک عملی نشد و انتظار است حداقل ۲۰ درصد وعده ها را عملی کنند ولی تاکنون هیچ یک ازآنها تحقق نیافته و ما برای هر بازی باید تلاش کنیم تا پول سفر را تهیه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: با وجود مشکلات مالی فراوان ، از رقابت های جام حذفی کناره گیری کردیم چون بیش از سه ماه است که تمرینات آغاز شده و هم اینک نیز چند بازی در لیگ برگزار کردیم اما هنوز هیچ مبلغی به بازیکنان پرداخت نشده است.

حق شناس بیان کرد: از سوی شهردار و شورای رشت بودجه ای برای تیم سپیدرود تصویب کردند و برای ما مهم است این کمک مالی هرچه زودتر به دست ما برسد تا بتوانیم مبلغی از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنیم تا آنان با روحیه خوب در مسابقات حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ۶ هفته از رقابت های لیگ سپری شده، هنوز نتوانستیم یک اسپانسر و سرمایه گذاری برای تبلیغ جلوی پیراهن خود پیدا کنیم و هفته گذشته نیز پس ازپیروزی خارج از خانه برابر محتشم تبریز، به دلیل مشکلات مالی مجبور شدیم به جای هواپیما با اتوبوس از تبریز به رشت بازگردیم.

وی تصریح کرد: البته با تمامی مشکلات، بازیکنان به عشق سپیدرود و طرفداران آن در این تیم حضور دارند و زمانی که گلی را به ثمر می رسانند با تعصبی که به پیراهن باشگاه دارند ، خوشحالی می کنند و تاکنون نیز هیچ یک از بازیکنان اعتراضی نکرده اند.

سرمربی سپیدرود رشت اظهار کرد: زمانی که انتقاد می کنیم، بعضی ها جبهه می گیرند در صورتی که سپیدرود تیم شهر ما است و باید برای برطرف کردن مشکلات آن تلاش کنیم .

حق شناس گفت: به طور حتم این تیم با این پتانسیلی که دارد با حمایتها صعود خواهد کرد اما با وعده نمی توان صعود کرد و امیدواریم که کمک مالی درنظر گرفته شده هرچه زودتر در اختیار سپیدرود قرار گیرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ دسته دوم کشور با ۱۲ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد، در گروه اول این مسابقات با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.