تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 23:08
کد خبر : 86920

طی تماس های تلفنی جداگانه فرمانداران سراسر استان؛ تاکید استاندار گیلان بر آمادگی مقابله با حوادث احتمالی ناشی از استقرار سامانه ناپایدار جوی

طی تماس های تلفنی جداگانه فرمانداران سراسر استان؛ تاکید استاندار گیلان بر آمادگی مقابله با حوادث احتمالی ناشی از استقرار سامانه ناپایدار جوی

جارستان: فرمانداران استان در تماس تلفنی با استاندار گیلان، گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان‌ها برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از استقرار سامانه ناپایدار جوی طی روزهای پیش رو ارائه دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ باتوجه به ورود سامانه بارشی به استان، ارسلان زارع عصر امروز (چهارشنبه) در تماس های تلفنی جداگانه

جارستان: فرمانداران استان در تماس تلفنی با استاندار گیلان، گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان‌ها برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از استقرار سامانه ناپایدار جوی طی روزهای پیش رو ارائه دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ باتوجه به ورود سامانه بارشی به استان، ارسلان زارع عصر امروز (چهارشنبه) در تماس های تلفنی جداگانه با فرمانداران سراسر استان، آمادگی شهرستان ها و ستادهای مدیریت بحران برای مواجهه با دشواری های احتمالی ناشی از ورود سامانه ناپایدار جوی به گیلان و نیز تدابیر اتخاذشده را پیگیری کرد.

استاندار گیلان همچنین در تماس با مدیران کل دستگاه های خدمات رسان، بر ضرورت در نظر گرفتن تمهیدات لازم بویژه برای تردد در محورهای مواصلاتی استان و نیز ارائه خدمات لازم به مردم تاکید کرد.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان و بر اساس نقشه های پیش بینیِ امروز، بتدریج از غروب سامانه سرد و بارشی در منطقه تقویت و از اواخر وقت بارش برف در ارتفاعات شدت پیدا می کند و بارش برف در جلگه آغاز خواهد شد.

طبق این اعلام؛ از غروب امروز تا فردا با کاهش محسوس دما، در بخش هایی از استان برف شدت بیشتری دارد و از اواخر وقت پنجشنبه این سامانه بارشی از مرزهای شرقی استان خارج می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.