تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 21:02
کد خبر : 86900

استاندار گیلان در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور عنوان کرد؛ حمایت از احداث پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی در گیلان / از فرصت بازار مصرف تولیدات کشاورزی در کشورهای همسایه استفاده بهینه شود

استاندار گیلان در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور عنوان کرد؛ حمایت از احداث پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی در گیلان / از فرصت بازار مصرف تولیدات کشاورزی در کشورهای همسایه استفاده بهینه شود

جارستان: استاندار گیلان احداث پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی را جزو برنامه‌های استان عنوان کرد و گفت: باید از فرصت بازار مصرف تولیدات کشاورزی در کشورهای همسایه و ارتباطات موجود از طریق بنادر گیلان استفاده بهینه شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت

جارستان: استاندار گیلان احداث پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی را جزو برنامه‌های استان عنوان کرد و گفت: باید از فرصت بازار مصرف تولیدات کشاورزی در کشورهای همسایه و ارتباطات موجود از طریق بنادر گیلان استفاده بهینه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور اظهار کرد: از هر ظرفیتی برای ارتقاء سطح معیشت، رفاه مردم، تولید و اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استفاده می‌کنیم.

وی به بررسی ایجاد و توسعه شهرک‌های کشاورزی در کارگروه های اقتصادی و کشاورزی اشاره و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های مطلوب متقاضیان سرمایه‌گذاری در این حوزه، حمایت می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان احداث پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی را جزو برنامه‌های استان عنوان کرد و افزود: از فرصت بازار محصولات کشاورزی در کشورهای همسایه و ارتباطات موجود از طریق بنادر گیلان باید استفاده بهینه شود.

وی همچنین بر لزوم استعدادیابی مناطق مختلف استان برای ایجاد شهرک‌های جدید تأکید کرد.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور نیز گفت: با توجه به ضرورت حفظ ذخایر ژنتیکی ماهیان خاویاری در گیلان، ایجاد شهرک‌های کشاورزی در حوزه شیلات جزو دستور کار است.

علی‌اشرف منصوری به توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای با تمرکز بر گل‌های زینتی اشاره کرد و افزود: اجرای شهرک‌های کشاورزی علاوه بر رونق تولید و اشتغال از تغییر کاربری اراضی جلوگیری می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.