تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 18:56
کد خبر : 86891

آماده باش سازمان ها برای بارش برف در گیلان

آماده باش سازمان ها برای بارش برف در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت :در شرایط بحران دیگر جایی برای آزمون و خطا نداریم و نمایندگان دستگاههای خدمات رسان از شروع بارش برف تا پایان عملیات در مدیریت بحران طبق برنامه ریزی حضور خواهند داشت. امیر مرادی عصر چهارشنبه با اشاره به هشدار قرمز هواشناسی برای روزهای پایانی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت :در شرایط بحران دیگر جایی برای آزمون و خطا نداریم و نمایندگان دستگاههای خدمات رسان از شروع بارش برف تا پایان عملیات در مدیریت بحران طبق برنامه ریزی حضور خواهند داشت.

امیر مرادی عصر چهارشنبه با اشاره به هشدار قرمز هواشناسی برای روزهای پایانی هفته و جلسه امروز مدیریت بحران با دستگاهها اظهار داشت : مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان مسئولیت فرماندهی استفاده از ظرفیت ماشین آلات بخش خصوصی و دولتی و ادارات همکار در حوزه بازگشایی مسیرهای خارج شهر استان را طبق برنامه ریزی های قبلی بعهده خواهد داشت و گزارش اقدامات خود را به صورت مداوم باید به مدیریت بحران ارسال نماید.

وی شهر رشت را به دلیل وضعیت جغرافیایی ، سیاسی، و جمعیتی از اهمیت بسیار بالایی در بحث مدیریت بحران عنوان و تصریح کرد: با توجه به دستور استاندار در حوزه شهری شهرداری های تابعه استان باید برای بارش برف احتمالی تا پایان زمستان پیش رو از خرید تجهیزات تیغه برف روب تا سایر تجهیزات برای بازگشایی مسیرهای شهری و خدمات به مردم استان تمام تلاش خود را بکار برند.

مرادی اضافه کرد: مدیریت بحران استان هم با استفاه از ظرفیت ماده ۱۵ قانون مدیریت بحران کشور نسبت به تامین اعتبار بعد از پایان بحران اقدامات لازم را صورت خواهد داد.

وی تصریح کرد: مدیرکل شهری و شوراهای استانداری طبق مصوبات گذشته نظارت بر عملکرد شهرداری ها و همچنین مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری نظارت بر دهیاران، بخشداران و مدیرکل مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری هم نظارت بر تمامی عملکرد ادارات در این برنامه عملیاتی تا پایان زمستان حضور خواهند داشت.

بر اساس پیش بینی هواشناسی گیلان از اواخر وقت امروز تا پنجشنبه در بعضی نواحی جلگه ای مخلوط برف و باران وزش باد در برخی مناطق شدید مهیا است از پنجشنبه ظهر با تضعیف سامانه به تدریج از سمت غرب استان کاهش ناپایداری و برای اواخر وقت پنج‌شنبه و جمعه یخبندان مورد انتظار است.

گیلان در سالهای ۸۳، ۸۶ و ۹۸ با بارش برف سنگین و مشکلاتی برای مردم روبه رو شد. تخریب بناها و خسارت به صنایع و باغها و تاسیسات از جمله این آسیب ها بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.