تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 12:17
کد خبر : 84223

مهلت بیمه چهار محصول کشاورزی گیلان تمدید شد

مهلت بیمه چهار محصول کشاورزی گیلان تمدید شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان گفت: مهلت بیمه چهار محصول کشاورزی گیلان که تا پایان آذر به اتمام می رسید تا آخر دی ماه جاری تمدید شد. پیمان معمارزاده روز جمعه اظهار داشت: این چهار محصول شامل زیتون، فندق، گندم و جو در دو بخش آبی و دیم

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان گفت: مهلت بیمه چهار محصول کشاورزی گیلان که تا پایان آذر به اتمام می رسید تا آخر دی ماه جاری تمدید شد.

پیمان معمارزاده روز جمعه اظهار داشت: این چهار محصول شامل زیتون، فندق، گندم و جو در دو بخش آبی و دیم است.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای بیمه محصولات یاد شده تا پایان ماه جاری فرصت دارند تا به ۲۸ دفتر خدمات بیمه ای و شعب بانک کشاورزی در سراسر استان مراجعه کنند.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان در ادامه با اشاره به تغییر فصل بیمه گذاری باغات مرکبات اضافه کرد: بیمه باغات مرکبات از آذر “ماه گذشته” آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد، پیش از این بیمه باغات مرکبات از فروردین انجام می شد.

وی با بیان اینکه چایکاران نیز تا پایان ماه جاری برای بیمه باغات چای فرصت دارند، بیان داشت: کشاورزان شالیکار نیز تا پایان اردیبهشت سال آینده برای بیمه شالیزارهای خود فرصت دارند.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان یادآور شد: افرادی که برای اولین بار برای بیمه محصولات خود اقدام می کنند باید فتوکپی شناسنامه، کارت ملی، مدارک مربوط به زمین کشاورزی را به همراه داشته باشند.

استان گیلان دارای ۳۱۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی است، ۳۱۷ هزار نفر از مردم استان در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند، برنج، چای، زیتون، پیله ابریشم، بادام زمینی، زیتون، فندق و مرکبات عمده ترین محصولات کشاورزی گیلان هستند.

استان گیلان دارای ۲۳۸ هزار هکتار اراضی شالیزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.