تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 14:16
کد خبر : 83996

جنجال پیج جدید سحر تبر برای فاطمه خویشوندی + عکس

جنجال پیج جدید سحر تبر برای فاطمه خویشوندی + عکس

جارستان به نقل از رکنا: این روزها که خبر آزادی فاطمه خویشوند همان سحرتبر معروف از زندان کلی سروصدا به پا کرده است حالا باز شدن صفحه ای به نام او در اینستاگرام حاشیه ساز شده است. فاطمه خویشوند که چند روز پیش با ضمانت از زندان آزاد شد تا رای نهایی دادگاه درباره او

جارستان به نقل از رکنا: این روزها که خبر آزادی فاطمه خویشوند همان سحرتبر معروف از زندان کلی سروصدا به پا کرده است حالا باز شدن صفحه ای به نام او در اینستاگرام حاشیه ساز شده است.

فاطمه خویشوند که چند روز پیش با ضمانت از زندان آزاد شد تا رای نهایی دادگاه درباره او صادر شود. گفت و گوی سحر تبر با رکنا حواشی زیادی به همراه داشت وحتی خبرهای مربوط به این دختر جوان سر از رسانه‌های آن آبی هم درآورد.

اما این پایان ماجرا برای فاطمه خویشوند نبود و پس از اینکه دوباره اسم سحر تبر سرزبان ها افتاد در چند روز گذشته صفحه ای در اینستاگرام به نام او باز شد. عکس فاطمه خویشوند در پروفایل این صفحه قرار دارد و در قسمت شرح حال این صفحه اینستاگرامی نیز اینطور نوشته :

فاطمه خویشوند(سحرتبر)

به ۱۰kبرسم لایو میزارم جواب همه سوالات میدم

تنها پیج رسمی من در اینستاگرام.

اما فاطمه خویشوند به راه اندازی این صفحه واکنش نشان داد. فاطمه خویشوند اعلام کرد: من هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارم. این افراد سودجو که فقط به دنبال جذب فالور هستند برای من مشکل ساز می شوند. البته متاسفانه در این چند روز افراد سودجوی دیگری نیز به نام من پیج های اینستاگرامی برای جذب فالوور به راه انداخته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.