تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 21:30
کد خبر : 83814

جدیت محیط بانان شهرستان صومعه سرا در برخورد با شکارچیان غیرمجاز /کشف و ضبط ۱۱ قبضه سلاح شکاری

جدیت محیط بانان شهرستان صومعه سرا در برخورد با شکارچیان غیرمجاز /کشف و ضبط ۱۱ قبضه سلاح شکاری

جارستان به نقل از برنا؛ ربیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا از کشف و ضبط ۱۱ قبضه سلاح شکاری ، طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد. علی اصغر آزاد با اعلام این خبر گفت: در پی گشت و کنترل های مستمر در حاشیه تالاب شهرستان صومعه سرا که مشترکا توسط مامورین  پاسگاه‌های

جارستان به نقل از برنا؛ ربیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا از کشف و ضبط ۱۱ قبضه سلاح شکاری ، طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

علی اصغر آزاد با اعلام این خبر گفت: در پی گشت و کنترل های مستمر در حاشیه تالاب شهرستان صومعه سرا که مشترکا توسط مامورین  پاسگاه‌های محیط‌بانی سلکه و اسپند ، سیاه درویشان  ،  اطلاعات ناجا و سپاه به صورت گشت مشترک  انجام گردید در طی هفته آخر آذرماه  تعداد ۱۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق به همراه ۱۶قطعه مرغابی و  خوتکا زنده از متخلفین کشف و ضبط و  رها سازی گردید و  متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست صومعه سرا به صورت مستمر و شبانه روزی نسبت به پایش محیط زیست و محیط‌های طبیعی اقدام و با شناسایی افراد متخلف و فعالیت مخرب محیط زیست نسبت به برخورد قانونی با متخلفین اقدام می نمایند.

IMG-20201221-WA0004
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.