تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 11:38
کد خبر : 83529

کشف و ضبط ماهی خاویاری قاچاق و ۳ قطعه کبک در رودسر

کشف و ضبط ماهی خاویاری قاچاق و ۳ قطعه کبک در رودسر

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۴ قطعه ماهی خاویاری و لاشه ۳ قطعه کبک از فروشندگان و شکارچیان غیرمجاز در رودسر کشف و ضبط شد. علی محمدپور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر گفت: در مأموریت‌های جداگانه ۴ قطعه ماهی خاویاری به همراه یک قبضه سلاح شکاری و لاشه ۳ قطعه کبک در رودسر کشف

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۴ قطعه ماهی خاویاری و لاشه ۳ قطعه کبک از فروشندگان و شکارچیان غیرمجاز در رودسر کشف و ضبط شد.

علی محمدپور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر گفت: در مأموریت‌های جداگانه ۴ قطعه ماهی خاویاری به همراه یک قبضه سلاح شکاری و لاشه ۳ قطعه کبک در رودسر کشف و ضبط شد.

او افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست رودسر ۴ قطعه ماهی ممنوع الصید خاویاری را از بازار ماهی فروشان این شهرستان کشف و ضبط کردند.

رئیس محیط زیست رودسر اظهار داشت: مأموران مستقر در پاسگاه سر محیط بانی ارکم نیز در راستای گشت و کنترل و جلوگیری از تخلفات شکار و صید در منطقه شکار ممنوع اشکورات واقع در ارتفاعات ویشکی موفق به دستگیری ۲ نفر شکارچی متخلف شدند.

محمدپور با اشاره به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری و لاشه ۳ قطعه کبک از آنها ادامه داد: یک نفر از متخلفان ضمن تمرد از مأموران، به همراه یک قبضه سلاح شکاری و کوله پشتی متواری شد.

او تصریح کرد: با توجه به شناسایی فرد متواری، مراتب پس از تشکیل پرونده برای کلیه متخلفان یاد شده، طبق قانون به مراجع قضایی منعکس خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.