تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 13:13
کد خبر : 835

یکی از اهداف من خدمت به جامعه هنری است

یکی از اهداف من خدمت به جامعه هنری است

جارستان:به گزارش تدبیرشرق ؛هنرمندان و روسای انجمنهای فعال شهرستان لاهیجان عصر ۱۷ مرداد با فرماندار دیدار کردند. سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در این دیدار گفت:من کارم را با وجود محدودیتها براساس قوانین و مقررات انجام می دهم،یکی از اهداف من در شهرستان لاهیجان خدمت به جامعه هنری است زیرا هنرمندان با تولیدات خود

جارستان:به گزارش تدبیرشرق ؛هنرمندان و روسای انجمنهای فعال شهرستان لاهیجان عصر ۱۷ مرداد با فرماندار دیدار کردند.

سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در این دیدار گفت:من کارم را با وجود محدودیتها براساس قوانین و مقررات انجام می دهم،یکی از اهداف من در شهرستان لاهیجان خدمت به جامعه هنری است زیرا هنرمندان با تولیدات خود در عرصه های مختلف نمایشی،موسیقی،نقاشی،خوشنویسی و…آرامش و زیبایی را برای جامعه تولید می کنندبنابراین باید حمایت شوند.لاهیجان نسبت به شهرهای مجاور ویژگی خاصی دارد و آن قدمت و تاریخ غنی آن است.

در ادامه نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان خلاصه ای از شرح وظایف و عملکرد این اداره را برشمرد وافزود:هنرمندان شهرستان لاهیجان با وجود کمبودها با عشق و علاقه ای که به هنر دارند همچنان در سطح استان و کشور در عرصه های مختلف خوش می درخشند و افتخار آفرینی می کنند.

در ادامه این دیدار جلال فلاحدوست رئیس انجمن خوشنویسان در خصوص عملکرد و نیازهای تجهیزاتی این انجمن سخنانی را ایراد کرد. سپس محمد علی صادق حسنی رئیس انجمن هنرهای نمایشی گیلان گفت:شهرستان لاهیجان در حوزه نمایشی یکی از انجمنهای برتر استان است خصوصاً در جشنواره تئاتر فجر،جشنواره همدان و برپایی جشنواره تئاتر شهروند که امسال در شرف برپایی هفتمین دوره آن هستیم.ما تاکنون در زمینه تئاتر موفقیتهای چشمگیری داشتیم و هنرمندان بسیار خوبی در سطح شهرستان داریم ولی از لحاظ امکانات و سالن مناسب مشکلاتی داریم.وی در ادامه افزود:هنرمندان در حقیقت سفیران فرهنگی هر شهرستان هستند پس نیاز دارند که حمایت شوند زیرا داشتن دغدغه ممکن است به ادامه کار لطمه بزند.

سپس حدیث نیکرو یکی از بانوان هنرمند و فعال در عرضه تئاتر گفت:یکی از مشکلاتی که هنرمندان دارند ارتباط ضعیف بین هنرمندان و مسئولین است .هنرمندان و پیشکسوتان تا زمانی در قید حیات هستند باید به انها توجه شودو مورد حمایت قرار گیرند. در ادامه هر یک از هنرمندان حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را عنوان کردند.

در پایان نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان دستور تشکیل یک کارگروه هنری در این شهر را داد تا از این طریق راحتتر و سریعتر بتوان به مسائل رسیدگی کرد وی افزود:بخش اعظم مشکلات در عرصه هنر ساختاری است و بخشی از آن عملکردی،مشکلات عملکردی باید از طریق این کار گروه لیست شده و مورد پیگیری قرار گیرد تا به نتیجه مطلوب برسیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.