تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 13:34
کد خبر : 83103

تعاون روستایی گیلان ۱۰ تن بادمجان به نرخ توافقی از هرمزگان خریداری کرد

تعاون روستایی گیلان ۱۰ تن بادمجان به نرخ توافقی از هرمزگان خریداری کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست تعاون روستایی گیلان گفت: ۱۰ تن بادمجان محصول کشاورزان استان هرمزگان را به صورت توافقی برای توزیع در این استان خریداری شده است. عباس جعفرپور روز سه شنبه اظهار داشت: این میزان بادمجان با همت اتحادیه تعاونی روستایی گیلان از کشاورزان هرمزگان خریداری و برای توزیع به این استان

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست تعاون روستایی گیلان گفت: ۱۰ تن بادمجان محصول کشاورزان استان هرمزگان را به صورت توافقی برای توزیع در این استان خریداری شده است.

عباس جعفرپور روز سه شنبه اظهار داشت: این میزان بادمجان با همت اتحادیه تعاونی روستایی گیلان از کشاورزان هرمزگان خریداری و برای توزیع به این استان حمل شده است.

وی افزود : خریداری این محصول با هدف حمایت از تولیدات کشاورزان استان های جنوبی کشورمان و در اجرای وظایف تبادل محصولات کشاورزی و تامین نیاز شهروندان استان گیلان از مبادی تولید انجام گرفته است.

سرپرست تعاون روستایی گیلان خاطر نشان کرد: این محصول خریداری شده از امروز “سه شنبه” در مراکز فروشگاهی اتحادیه های تعاونی روستایی شهرستان ها، مراکز عرضه محصولات کشاورزی شبکه تعاونی روستایی، فروشگاه های شبکه تعاونی روستایی سراسر استان با قیمت مناسب در دسترس شهروندان مناطق شهری و روستایی قرار می گیرد.

بر اساس آخرین آمار ۲۰۷ تعاونی فعال تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان فعال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.