تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 10:02
کد خبر : 83085

۵۴۶ واحد صنفی متخلف در گیلان پلمب شد

۵۴۶ واحد صنفی متخلف در گیلان پلمب شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از اول تا ۲۱ آذرماه از هشت هزار و ۸۵۲ واحد صنفی در استان بازدید کرده اند، گفت: در این مدت ۵۴۶ واحد صنفی در استان بدلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمب شدند. سردار عزیز الله

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از اول تا ۲۱ آذرماه از هشت هزار و ۸۵۲ واحد صنفی در استان بازدید کرده اند، گفت: در این مدت ۵۴۶ واحد صنفی در استان بدلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمب شدند.

سردار عزیز الله ملکی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود : در این راستا ماموران به سه هزار و ۹۲۸ واحد صنفی تذکر شفاهی داده و برای ۲۷ هزار و ۷۹۸ واحد صنفی متخلف که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند نیز اخطار پلمب صادر کردند.
وی، حفظ امنیت و صیانت از سلامت جامعه را اولویت پلیس در جامعه عنوان و تصریح کرد: پلیس در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی با نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی منطبق با شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انهدام باندهای احتکار و توزیع خارج از شبکه مایحتاج مردم مانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ارزاق عمومی در مسیر حفظ امنیت و صیانت از سلامت جامعه گام بر می دارد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کنترل تردد خودروها در ۳۳۸ نقطه در قالب طرح‌های استقراری و نیز معابر شهری افزود: اکثریت شهروندان در زمینه عدم تردد به مناطق قرمز همکاری لازم را با پلیس دارند اما با آن دسته از رانندگانی که به قوانین و تذکرات ماموران انتظامی بی‌توجهی کنند، برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای شروع این طرح و با مشخص شدن شهرهای قرمز، نارنجی و زرد، ۲ هزار و ۲۰۳ دستگاه خودروی متخلف به علت عدم رعایت قوانین وضع شده با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند، اظهار داشت: هزار و ۹۵۶ دستگاه خودروی متخلف با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۳ هزار و ۴۵۳ دستگاه نیز به علت عدم توجه به محدودیت‌های شبانه تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرهای قرمز کرونایی با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در محورهای ورودی و خروجی و همچنین معابر شهری اعمال قانون شدند.
وی تصریح کرد: ماموران طی این مدت با تذکر به ۲۷ هزار و ۷۹۸ دستگاه خودروی متخلف از ورود ۱۷هزار و ۱۵۵ خودرو به استان ممانعت کرده اند.
سردار ملکی با اشاره به استفاده حداکثری از توان انتظامی در طول مدت اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی بیان داشت: علاوه بر تامین امنیت و انتظام بخشی به بیمارستان‌ها و ارائه خدمات انتظامی به شهروندان، بیش از ۳ هزار و ۳۶۸ نفر نیز در قالب اکیپ‌های استقراری مسئولیت نظارت بر ورود و خروج خودروها به شهرهای دارای محدودیت را برعهده دارند.
فرمانده انتظامی گیلان در ادامه از همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس نیز قدردانی کرد و رعایت قوانین و مقررات و عمل به توصیه های بهداشتی را گامی مهم در کنترل بیماری کرونا دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.