تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 15:32
کد خبر : 82834

کشف بیش از ۶ هزار قلم داروی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

کشف بیش از ۶ هزار قلم داروی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ۶۱۳۳ قلم داروی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان کشف شد. سرهنگ حمید محمدی‌نسب در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع داروهای قاچاق در یک واحد صنفی در شهر آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ۶۱۳۳ قلم داروی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع داروهای قاچاق در یک واحد صنفی در شهر آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع به همراه نماینده مرکز بهداشت و اداره صمت به واحد صنفی مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بازدید از این واحد صنفی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، ۶۱۳۳ قلم انواع داروی ترک اعتیاد، لاغری و چاق کننده قاچاق کشف شد، تصریح کرد: متهم این پرونده که خانم ۴۰ ساله است برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی متخلف پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی داروهای کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: پلیس با جدیت با فروشندگان داروهای قاچاق و تقلبی برخورد می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.