تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 11:13
کد خبر : 82133

۹۵.۵ درصد خانوارهای روستایی گیلان از گاز طبیعی برخوردار هستند

۹۵.۵ درصد خانوارهای روستایی گیلان از گاز طبیعی برخوردار هستند

جارستان به نقل از ایرنا_مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: همه شهرها و ۲ هزار و ۵۷ روستا معادل ۹۵ و نیم درصد خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند. حسین اکبر روز سه شنبه اظهار داشت : با برنامه ریزی های انجام  شده و بهره مندی بیش از چهار هزار  متقاضی جدید از گاز

جارستان به نقل از ایرنا_مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: همه شهرها و ۲ هزار و ۵۷ روستا معادل ۹۵ و نیم درصد خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

حسین اکبر روز سه شنبه اظهار داشت : با برنامه ریزی های انجام  شده و بهره مندی بیش از چهار هزار  متقاضی جدید از گاز طبیعی تعداد خانوارهای برخوردار  از  گاز در گیلان به بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار مشترک رسید.

وی با بیان اینکه شرکت گاز  گیلان با وجود تمرکز بر کیفی سازی و افزایش تنوع خدمات قابل ارائه به مشترکان، با تمام توان نسبت به جذب مشترکان جدید تلاش می کند، تصریح کرد:   میزان  چهار هزار مشترک نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است که نشان از توجه این شرکت به بهره مند شدن همه مناطق واجدالشرایط از نعمت گاز طبیعی می باشد.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد مشترکان گاز طبیعی از ابتدای دولت یازدهم بیان کرد: با افزایش تعداد مشترکان، توجه و بازرسی بیش از پیش ایستگاه ها و تاسیسات گاز برای به حداقل رساندن خسارات و قطعی ها و افزایش پایداری جریان گاز امری ضروری است.

اکبر با اشاره به ایمنی گاز رسانی خاطرنشان کرد: وظیفه شرکت گاز حفظ پایداری و ایمنی جریان گاز تا درب منازل مشترکان است و وظیفه رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل و تجهیزات گازسوز استاندارد در داخل منازل برعهده شهروندان و مشترکان گاز خانگی  می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان  از همه مشترکان به ویژه مشترکان جدید خواست تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل سرویس و تعمیر وسایل گرمایشی، بررسی باز بودن خروجی دودکش ها و نصب کلاهک H و همچنین مصرف بهینه گاز طبیعی، زمستان امسال را در کنار خانواده در آرامش سپری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.