تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 19:35
کد خبر : 82091

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان: ۷۶ میلیارد ریال برای توسعه آب روستاهای تالش هزینه می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان: ۷۶ میلیارد ریال برای توسعه آب روستاهای تالش هزینه می‌شود

جارستان به نقل از ایرنا؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: ‌۷۶ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی روستاهای تالش در نظر گرفته شده و به فراخور تامین اعتبار و مرحله به مرحله هزینه خواهد شد. سید محسن حسینی روز دوشنبه در نشست خبری از طریق ویدئو کنفرانس با بیان اینکه تالش در توسعه و 

جارستان به نقل از ایرنا؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: ‌۷۶ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی روستاهای تالش در نظر گرفته شده و به فراخور تامین اعتبار و مرحله به مرحله هزینه خواهد شد.

سید محسن حسینی روز دوشنبه در نشست خبری از طریق ویدئو کنفرانس با بیان اینکه تالش در توسعه و  اصلاح شبکه آب و فاضلاب در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در استان پیشتاز است. اظهار کرد: در نقاطی از شهرستان تالش شبکه های آب و فاضلاب فرسوده شده و با تامین اعتبار به اصلاح آنها اقدام خواهد شد و طرح بلندمدت تامین آب شرب نقاط دور از مرکز تالش، شامل حفر چاه فلمن و خط انتقال آب توسط پیمانکار در حال اجراست.
مدیر شبکه آب و فاضلاب شهرستان تالش نیز در این خصوص گفت: ۶۳ هزار مشترک آب و فاضلاب داریم و  ۹۰ درصد منابع آب به تجهیزات کنترل کیفی وصل شده و ۹۰ درصد مشترکین شهری و روستایی از آب شرب متعارف و با کیفیت و کلریزه برخوردار هستند و آب ۱۰ درصد مشترکان باقیمانده نیز تا پایان آذرماه از کیفیت لازم برخوردار خواهد شد.
سید محمد تقی اصلح نژاد ادامه داد: برنامه بعدی این شرکت، جمع آوری شکستگی های انشعابات شبکه آبرسانی و ترمیم به موقع و مهار حوادث است که به دلیل نبود پیمانکار صلاحیت دار در شهرستان، پیمانکار غیربومی انتخاب شده و انجام موارد یاد شده، تا پایان ماه جاری به وی واگذار خواهد شد.
وی به مشکل فاصلاب شهرک فجر ( بسیجیان تالش) اشاره کرد و گفت: این پروژه با حدود ۱۲ میلیارد ریال اعتبار به پیمانکار واگذار می شود و در دو مرحله لوله گذاری و خرید پکیج اجرا و فاضلاب شهرک به فاضلاب شهرستان وصل و مشکل آن رفع خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.