تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 11:23
کد خبر : 81687

سورن پلاس توربو با چه مشخصات و امکاناتی عرضه خواهد شد؟

سورن پلاس توربو با چه مشخصات و امکاناتی عرضه خواهد شد؟

جارستان به نقل از گجت نیوز_سورن پلاس توربو نسخه جدید از سورن پلاس است که ایران خودرو قصد دارد آن را با موتور جدید به بازار عرضه کند. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم. گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد نسخه‌ای جدید از سورن پلاس را با نام سورن پلاس توربو به بازار

جارستان به نقل از گجت نیوز_سورن پلاس توربو نسخه جدید از سورن پلاس است که ایران خودرو قصد دارد آن را با موتور جدید به بازار عرضه کند. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد نسخه‌ای جدید از سورن پلاس را با نام سورن پلاس توربو به بازار عرضه کند. البته در حال حاضر عرضه رسمی سورن پلاس تنفس طبیعی شروع شده است و طبق برنامه ایران خودرو در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه نسخه قدرتمندتر آن با پیشرانه توربو خواهیم بود. همچنین اخیرا ایران خودرو تولید آزمایشی سورن پلاس توربو را شروع کرده و هم‌اکنون مدل اولیه آن با پلاک ملی در اختیار ترابری ایران خودرو قرار گرفته است.

مشخصات سورن پلاس توربو

سورن پلاس توربو نسبت به سورن توربو که در بازار وجود دارد از لحاظ عملکرد فنی ارتقا پیدا کرده و مهندسان در سیستم اینترکولر و برنامه‌ریزی آن تغییرات زیادی را اعمال کرده‌اند. این خودرو با موتور EF7 توربو یا همان TC7 عرضه خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین گیربکس ۵ سرعت دستی قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

بازدهی و یکنواخت بودن عملکرد این خودرو نسبت به سورن توربو فعلی بسیار بهتر خواهد بود. علاوه بر این ایران خودرو قصد دارد به زودی گیربکس ۶ سرعت دستی را نیز رونمایی کند که احتمالا این خودرو با گیربکس ۶ سرعت دستی روانه بازار خواهد شد. سورن پلاس توربو در برخی از موارد نظیر موکت کفپایی و دوخت دور فرمان از مدل تنفس طبیعی متفاوت خواهد بود. همچنین در کاسه چراغ‌های جلو خط کشی قرمز نیز به چشم می‌خورد.

امکانات و تجهیزات سورن پلاس توربوشارژ

از امکانات و تجهیزات این خودرو می‌توان به غربیلک فرمان جدید (طرح دنا) با دوخت قرمز و روکش چرمی، گرافیک جدید کاسه چراغ‌های جلو و عقب، تودوزی جدید صندلی و رودری با دوخت قرمز، صندلی‌های جلوی دستی با پشتی برقی، تزئینات جدید رودری، غربیلک و داشبورد، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دستگیره‌های جدید (مشابه دنا)، کاسه چراغ‌های جلو با تزئینات قرمز، ۲ کیسه هوا، سنسور پارک ۳ گانه عقب، ترمز دیسکی جلو و عقب، ترمز ABS، EBD و BA، فرمان هیدرولیک، دسته سیم‌های ارتقا یافته، تنظیم ارتفاع چراغ از کابین، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفر بهبود یافته، نمایشگر جدید روی داشبورد، رینگ آلومینیومی جدید، شیشه‌های عقب دودی، جلو پنجره جدید، اسپویلر روی در صندوق، لاستیک R15 195/60، دسته دنده جدید، راهنمای لاین، نمد سقف با متریال جدید، کف‌پایی‌ها با نشان Turbo و تهویه اتوماتیک اشاره کرد. منبع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.