تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 14:40
کد خبر : 80817

۱۰۰ تیم ناظر سلامت در گیلان فعال شد

۱۰۰ تیم ناظر سلامت در گیلان فعال شد

جارستان به نقل از ایرنا – مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آغاز اجرای طرح ناظران سلامت با فعالیت ۱۰۰ تیم در شهرستان های مختلف استان خبر داد. سیاوش غلامی روز شنبه ، افزود: طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس استان گیلان از امروز در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰

جارستان به نقل از ایرنا – مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آغاز اجرای طرح ناظران سلامت با فعالیت ۱۰۰ تیم در شهرستان های مختلف استان خبر داد.

سیاوش غلامی روز شنبه ، افزود: طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس استان گیلان از امروز در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰ نفر در ۱۶ شهرستان استان فعال شده است.

وی اظهار داشت: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی گیلان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به اجرا درآمده است.
 
وی ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره وران را رویکرد طرح ناظران سلامت عنوان کرد و افزود: این طرح با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در این طرح به اجرا دامد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به چگونگی اجرای این طرح و نحوه مشارکت جوانان، داوطلبان و امدادگران در این طرح خاطر نشان کرد: تیم با یک کارشناس بهداشت با مراجعه به صنوف مختلف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید می کنند.

گیلان دومین استان درگیر بیماری کرونا بود و هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.