تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 16:34
کد خبر : 79969

در ستاد استانی تنظیم بازار بیان شد؛ معاون استاندار: گیلان به رعایت قیمت مصوب مرغ پایبند است

در ستاد استانی تنظیم بازار بیان شد؛ معاون استاندار: گیلان به رعایت قیمت مصوب مرغ پایبند است

جارستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت که گیلان به رعایت قیمت مصوب گوشت مرغ پایبند است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ آرش فرزام صفت امروز ( یکشنبه ) در ستاد استانی تنظیم بازار که به ریاست استاندار گیلان برگزار شد و فرمانداران شهرستان ها نیز به صورت ارتباط تصویری در جلسه

جارستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت که گیلان به رعایت قیمت مصوب گوشت مرغ پایبند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ آرش فرزام صفت امروز ( یکشنبه ) در ستاد استانی تنظیم بازار که به ریاست استاندار گیلان برگزار شد و فرمانداران شهرستان ها نیز به صورت ارتباط تصویری در جلسه حضور داشتند؛ در گزارشی علت کمبود مرغ دولتی در برخی شهرستان‌ها را تشریح و بیان کرد: در گیلان قیمت‌های مصوب رعایت می‌شود اما در برخی از استان های همجوار قیمت مرغ به حدود ۳۰ هزار تومان رسیده است.

وی علت برخی کمبود ها را خروج مرغ از مرزهای استان دانست و افزود: دولت برای تامین کالاهای اساسی بویژه آرد، یارانه های هنگفتی پرداخت می کند و شایسته نیست در شرایط سخت تحریمی، بخشی از سهمیه ی آرد دولتی به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد یا برخی کارخانجات خوراک دام عرضه شود.

فرزام صفت همچنین با استناد به گزارش‌های دریافتی از شهرستان‌ها، علت اصلی کمبود مرغ را برخی ناهماهنگی‌ها در سطح دو سازمان جهاد کشاورزی و صمت عنوان و اضافه کرد: تشدید نظارت‌ها اصلی ترین راهکار برای پیشگیری از بروز محدودیت در روند توزیع کالاهای اساسی است.

فرهاد دلق پوش دبیر ستاد تنظیم بازار گیلان نیز در گزارشی اعلام کرد: از ابتدای شهریور تا پایان آبان‌ماه امسال بیش از ۲۰ هزار مورد بازرسی در سراسر استان عملیاتی و دو هزار و ۷۷ پرونده در تعزیرات تشکیل شده و در پی آن متخلفان ۳۱۵ میلیارد ریال جریمه شده اند.

در این نشست هر یک از فرمانداران شهرستان های مختلف گیلان بطور ارتباط تصویری نظرات خود را در خصوص علل و نحوه رفع برخی محدودیتهای پیش آمده در حوزه توزیع کالاهای اساسی عنوان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.