تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 10:05
کد خبر : 79883

روغن دوباره گران شد!!

روغن دوباره گران شد!!

جارستان به نقل از اقتصادی رکنا: دبیر انجمن روغن نباتی ایران گفت: طی یک ماه گذشته نرخ روغن ۸۱۰ گرمی آفتابگردان هشت هزار و ۹۰۰ تومان بود اما نرخ این کالا حالا به ۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است. هر چند که مشاهدات میدانی در برخی از واحدهای صنفی از پاک شدن قیمت‌ها از

جارستان به نقل از اقتصادی رکنا: دبیر انجمن روغن نباتی ایران گفت: طی یک ماه گذشته نرخ روغن ۸۱۰ گرمی آفتابگردان هشت هزار و ۹۰۰ تومان بود اما نرخ این کالا حالا به ۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

هر چند که مشاهدات میدانی در برخی از واحدهای صنفی از پاک شدن قیمت‌ها از روی روغن‌های جامد و مایع حکایت دارد اما ابوالحسن خلیلی، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در واکنش به کمبود و گرانی روغن در بازار گفته است: «اینکه گفته می‌شود بازار با کمبود روغن رو به رو است، چنین نیست. به دلیل افزایش نرخ دانه‌های روغنی در سطح جهان نرخ روغن از ابتدای سال تاکنون برای سومین بار افزایش یافت.»

این افزایش قیمت‌ها در حالی است که نرخ انواع روغن بسته‌بندی پت و مایع و روغن در حلب، جامد و نیمه جامد در تیر ماه و جلسه ستاد تنظیم بازار ۱۲ تا ۱۴ درصد گران شده بود.

همچنین دبیر انجمن روغن نباتی ایران درباره افزایش نرخ روغن گفت: در سه روز گذشته سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نسبت به افزایش ۱۰ درصدی نرخ روغن موافقت کرد و نرخ روغن از روز چهارشنبه رسما از سوی این سازمان اصلاح شد.

قیمت روغن
امیرهوشنگ بیرشک اظهار کرد: طی یک ماه گذشته نرخ روغن ۸۱۰ گرمی آفتابگردان هشت هزار و ۹۰۰ تومان بود اما نرخ این کالا حالا به ۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است. همچنین نرخ روغن جامد پنج کیلویی که ۴۵ هزار تومان بود حالا حدود ۵۰ هزار تومان شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.