تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 19:15
کد خبر : 79789

مدیرکل زندان های گیلان خبر داد؛آزادی ۸ زندانی از زندان لاهیجان با کمک خیرین

مدیرکل زندان های گیلان خبر داد؛آزادی ۸ زندانی از زندان لاهیجان با کمک خیرین

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل زندان های گیلان، از آزادی هشت زندانی از زندان لاهیجان با کمک خیرین این شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد این سنت حسنه مانند همیشه در همه ایام با مشارکت وصف ناپذیر خیرین و گروه های جهادی ادامه یابد تا مددجویان به آغوش گرم خانواده بازگردند. رضا محمدی اصل در جمع

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل زندان های گیلان، از آزادی هشت زندانی از زندان لاهیجان با کمک خیرین این شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد این سنت حسنه مانند همیشه در همه ایام با مشارکت وصف ناپذیر خیرین و گروه های جهادی ادامه یابد تا مددجویان به آغوش گرم خانواده بازگردند.

رضا محمدی اصل در جمع خبرنگاران، از آزادی هشت زندانی از زندان لاهیجان خبر داد و اظهار کرد: با کمک و مساعدت خیرین، گروه های جهادی و انجمن حمایت شهرستان لاهیجان زمینه آزادی این زندانیان فراهم شد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های مهم اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گیلان در جهت کاهش جمعیت کیفری و آزادی زندانیان از زندان، جذب خیرین و فراهم کردن زمینه های آزادی زندانیانی است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، با بیان اینکه برخی از زندانیان به علت عدم تمکن مالی مناسب در زندان به سر می برند، تصریح کرد: این امکان توسط خیرین نیکوکار برای آزادی زندانیان فراهم شده تا فرصتی دوباره یافته و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگردند.

محمدی اصل، با بیان اینکه مددجویان بعد از آزادی به مرکز مراقبت بعد از خروج معرفی می شوند، گفت: مددجویان با مهارت های علمی و عملی که در دوران تحمل کیفر زیر نظر اساتید فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و… در زندان کسب کرده اند، جهت اخذ وام به مراکز مجاز هدایت شده تا بتوانند حرفه مورد نظر را راه اندازی کرده و کسب و کار معین برای امرار معاش خود و خانواده شان ایجاد کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با زندان، افزود: سعی ما بر این است تا بعد از آزادی تا حد توان از مددجو حمایت کنیم و این امر با حمایت دیگر نهادها موثرتر خواهد بود تا نرخ برگشت پذیری مجدد به زندان کاهش یابد.

مدیرکل زندان های گیلان اظهار امیدواری کرد که این سنت حسنه مانند همیشه در همه ایام با مشارکت وصف ناپذیر خیرین و گروه های جهادی ادامه یابد تا مددجویان به آغوش گرم خانواده بازگردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.