تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 14:51
کد خبر : 79766

پرداخت ۹۲ درصد مطالبات چایکاران املشی

پرداخت ۹۲ درصد مطالبات چایکاران املشی

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره چای املش از پرداخت ۹۲ درصد مطالبات برگ سبز چایکاران این شهرستان خبر داد. حسین حسین پور روز شنبه گفت: تاکنون۱۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از ۱۳۷میلیارد و ۹۷میلیون تومان مطالبات برگ سبز چایکاران املشی در سال جاری به چایکاران املشی پرداخت شده است. وی اظهار داشت

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره چای املش از پرداخت ۹۲ درصد مطالبات برگ سبز چایکاران این شهرستان خبر داد.

حسین حسین پور روز شنبه گفت: تاکنون۱۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از ۱۳۷میلیارد و ۹۷میلیون تومان مطالبات برگ سبز چایکاران املشی در سال جاری به چایکاران املشی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت :۱۵ هزار و ۵۹۵ تن برگ سبز خریداری شده از چایکاران املشی معادل ۴۴ درصد درجه یک و ۱۹هزار و ۸۰۶ تن معادل ۵۶ درصد درجه دو بوده است.

وی یادآور شد:امسال چایکاران املشی یکهزار و ۱۷ تن بیشتر از سال گذشته برگ سبز چای به کارخانجات شهرستان املش تحویل داده اند.

حسین پور خاطرنشان کرد: امسال برگ سبز درجه یک به صورت تضمینی هر کیلو ۴هزار و ۶۰۰ تومان و درجه دو هر کیلو ۳هزار و ۳۰۰ تومان خریداری شده است.

شهرستان املش ۴ هزار و ۸۵۰ هکتار باغ چای دارد که در سال زارعی جاری ۲۷درصد چای کشور را تولید و از این حیث رتبه اول را در تولید داخل کشور دارد.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی و رانکوه، با ۱۴۳ روستا و جمعیتی بالغ بر۴۴ هزار نفر در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.