تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 22:42
کد خبر : 79583

دستگیری سارقان کابل برق و پلمب چلوکبابی غیر بهداشتی در تالش

دستگیری سارقان کابل برق و پلمب چلوکبابی غیر بهداشتی در تالش

جارستان به نقل از ایرنا؛ نیروی انتظامی تالش ۲ سارق کابل برق را دستگیر کرد و ماموران بهداشت این شهرستان یک واحد ‌چلوکبابی را به دلیل تخطی از پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا پلمب کردند. فرمانده نیروی انتظامی تالش روز پنجشنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در تالش، امروز کارآگاهان پلیس

جارستان به نقل از ایرنا؛ نیروی انتظامی تالش ۲ سارق کابل برق را دستگیر کرد و ماموران بهداشت این شهرستان یک واحد ‌چلوکبابی را به دلیل تخطی از پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا پلمب کردند.

فرمانده نیروی انتظامی تالش روز پنجشنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در تالش، امروز کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی فعالیت متهمان سابقه‌دار، به سرنخ‌هایی از متهمان دست یافتند.
سرهنگ حسین جمال دار ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی ۲ سارق ۳۸ و ۴۴ ساله را دستگیر کردند و متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت کابل برق در شهرستان تالش اعتراف کردند.

وی افزود: کارشناسان، ارزش کابل‌های سرقتی را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و سارقان برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند و شهروندان، هر مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب چلوکبابی غیر بهداشتی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: امروز در بازدیدهای بازرسان بهداشت از اصناف جهت نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی، یک واحد چلوکبابی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا پلمب شد.

بختیار حیدرنیا افزود با توجه به افزایش آمار موارد مثبت بیماری کرونا و شمار بیماران بستری در بیمارستان شهید نورانی تالش، طبق مصوبه ستاد ملی کرونا هرگونه تجمع، برپایی نمایشگاه و برگزاری مراسم عروسی در تالارها و محل ها بدون مجوز شبکه بهداشت و درمان و رعایت پروتکل های بهداشتی ممنوع است و با اصناف و افراد خاطی برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

شیوع بیماری کرونا در جهان خسارات جانی و مالی برجا گذاشته و بهترین راهکار مقابله با آن رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتناب از اجتماعات است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان‌گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.