تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 16:42
کد خبر : 79142

کشف ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در رودبار

کشف ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در رودبار

جارستان-ایسنا-گیلان فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمیدرضا فیضی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بلوکات حین گشت‌‎زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که

جارستان-ایسنا-گیلان فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بلوکات حین گشت‌‎زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۱۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و افزود: در این رابطه خودرو به پارکینگ منتقل و متهمان ۱۸، ۴۲ و ۵۴ ساله به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش سیگارهای کشف شده را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با نیروی انتظامی و تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.