تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 16:39
کد خبر : 79139

فرماندار رودبار: روند افزایشی بستری و فوت بیماران کرونایی در رودبار نگران کننده است

فرماندار رودبار: روند افزایشی بستری و فوت بیماران کرونایی در رودبار نگران کننده است

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرماندار رودبار گفت: روند افزایشی بیماران بستری و فوتی‌های کرونا در شهرستان رودبار به ویژه شهر لوشان در ورودی استان گیلان نگران کننده است. هوشنگ عباسقلی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان رودبار بنا به اعلام مسئولین بهداشت و درمان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و روند افزایشی

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرماندار رودبار گفت: روند افزایشی بیماران بستری و فوتی‌های کرونا در شهرستان رودبار به ویژه شهر لوشان در ورودی استان گیلان نگران کننده است.

هوشنگ عباسقلی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان رودبار بنا به اعلام مسئولین بهداشت و درمان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و روند افزایشی بیماران بستری و فوتی کرونایی در یک هفته اخیر در سطح شهرستان رودبار و به ویژه شهر لوشان بسیار نگران کننده است که عزم همه مردم و مسئولین دستگاه‌های متولی را برای مدیریت و مقابله با شیوع بیماری کرونا و مراقبت از سلامتی و جان شهروندان می‌طلبد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحماتی که تاکنون توسط مردم و دستگاه‌های اداری ذیربط به عمل آمده است، افزود: از مردم عزیز می‌خواهیم از برگزاری هرگونه اجتماعات و حضور در دورهمی‌ها، مجالس و مراسم عروسی و حتی ترحیم اکیدا خودداری کنند.

فرماندار رودبار با بیان اینکه مردم جز شرایط اضطرار از منزل خارج نشوند، تصریح کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک جدی گرفته شود تا با هم‌افزایی و اهتمام عمومی از شرایط سخت فعلی عبور کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.