تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 - 11:58
کد خبر : 78656

توزیع روغن در واحدهای صنفی کوچک تاثیر روانی در تعدیل تقاضا دارد

توزیع روغن در واحدهای صنفی کوچک تاثیر روانی در تعدیل تقاضا دارد

رشت_جارستان – ایرنا- مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به جو ایجاد شده برای تقاضای بیش از مصرف روغن خوراکی در استان گفت: توزیع روغن در واحدهای صنفی کوچک تاثیر روانی خوبی در مدیریت و تعدیل تقاضا دارد.  سید ابراهیم سیدزاده روز جمعه اظهار داشت: در حال حاضر بدلیل  کاهش تولید روغن مصرفی در واحدهای تولیدی

رشت_جارستان – ایرنا- مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به جو ایجاد شده برای تقاضای بیش از مصرف روغن خوراکی در استان گفت: توزیع روغن در واحدهای صنفی کوچک تاثیر روانی خوبی در مدیریت و تعدیل تقاضا دارد.

 سید ابراهیم سیدزاده روز جمعه اظهار داشت: در حال حاضر بدلیل  کاهش تولید روغن مصرفی در واحدهای تولیدی کشور کمبود وجود دارد اما با تمهیدات اندیشیده شده روغن مصرفی استان به صورت روزانه تامین می شود و مشکل جدی در تامین روغن نیست اما جو روانی ایجاد شده و احساس کمبود این محصول موجب شده تقاضای این کالا بیش از نیاز مصرف باشد.

 وی گفت: در حال حاضر روغن های توزیع شده در بازار فقط به فروشگاههای بزرگ، زنجیره ای و فروشگاه های مصرف تحویل می شود اما انتظار است واحدهای صنفی کوچک نیز از این سهمیه بهره مند شوند؛ زیرا علاوه بر منفعت مادی این قشر و دسترسی آسانتر مردم برای خرید این محصول، این عرضه در فضای روانی جامعه هم تاثیر گذار است.

وی گفت :وقتی مردم در مراجعه به واحدهای صنفی مشاهده می کنند که این محصول به صورت نسبی در واحدهای کوچک نیز عرضه می شود عطش خرید بیش از مصرف در آنها کاهش می یابد.

به گفته رِیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از پنجشنبه گذشته توزیع ۶۴۰ تن روغن سهمیه ای در استان آغاز شده است. نظارت بهتر برای توزیع این محصول  از دلایل  عرضه  این کالا به فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های مصرف است.

 گیلان دارای ۱۱۰ هزار واحد صنفی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.