تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 - 12:48
کد خبر : 7767

درخشش رنگها بر دیوارهای رشت

درخشش رنگها بر دیوارهای رشت

جارستان – این روزها در کوچه و خیابان های شهر رشت، نقاشی های دیواری بیش از پیش به چشم می خورد. به گزارش جارستان به نقل از حرف تازه، این نقاشی ها در کنار زیبایی های بصری که به شهر می بخشند در فرهنگ سازی در موضوعات مختلف می توانند نقش ویژه ای داشته باشند. پس

جارستان – این روزها در کوچه و خیابان های شهر رشت، نقاشی های دیواری بیش از پیش به چشم می خورد.

به گزارش جارستان به نقل از حرف تازه، این نقاشی ها در کنار زیبایی های بصری که به شهر می بخشند در فرهنگ سازی در موضوعات مختلف می توانند نقش ویژه ای داشته باشند.

پس از آنکه در زمان برگزاری کنگره بزرگ ۸۰۰۰ شهید استان گیلان، تعداد نقاشی های دیواری به همت سازمان زیباسازی شهرداری رشت و با مضامین ایثار و شهادت به طور محسوسی در شهر افزایش یافت حالا شاهد آن هستیم که همچنان به صورت موردی و موضوعی این سازمان در حال زیباسازی دیوارهای معابر و اماکن عمومی از طریق نقاشی های دیواری است.

روابط عمومی این سازمان در گزارش هایی نوشت: به منظور افزایش حس شادابی در محل تحصیل دانش آموزان ، سازمان زیباسازی اقدام به اجرای نقاشی بر دیوارهای مدارس شهر نموده است.

در راستای دستیابی به این هدف و همزمان با بازگشایی مدارس وآغاز سال تحصیلی جدید دیوارهای مدرسه شهید حمزه رفعتی واقع در خیابان صفاری و دیوار مدرسه شاهد دختران واقع در گلباغ نماز منقش به تصاویر گرافیکی زیبا شد.

همچنین مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت از اتمام پروژه نقاشی دیواری ورودی بیمارستان شفای رشت خبر داد.

محمدباقر بشردانش با اعلام این خبر افزود: سازمان زیباسازی در راستای حذف آلودگی های بصری و ایجاد نماهای مناسب شهری،اقدام به اجرای نقاشی های دیواری با استفاده از رنگ های شاد و عناصر متنوع نموده است.

وی نگاه ویژه به حوزه ی سلامت جسمانی و روانی شهروندان و نقش مؤثر رنگ در بهبود سلامت را از دلایل اجرای این گونه پروژه ها برشمرد.

سازمان زیباسازی شهرداری رشت به مناسبت گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی نیز اقدام به اجرای نقاشی دیواری نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان؛ چندی پیش با توجه به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و رشادت های این دلاورمردان در دفاع از ایران اسلامی، نقاشی دیواری با موضوع دفاع مقدس و سخنان گوهربار ائمه اطهار بر دیوارهای ستاد فرماندهی نیروی انتظامی واقع در میدان انتظام نقش بست.

تعدادی از تصاویر نقاشی های دیواری :
۱۲۳۴

تعدادی از تصاویر مربوط به دیوار مدارس را در ادامه مشاهده می کنید:

o_6e39d7c7o_79b8203co_914f50ee

تصویر مربوط به بیمارستان شفا :

o_d8b413f9

تصاویر دیوارهای ستاد فرماندهی نیروی انتظامی واقع در میدان انتظام : 

o_4f7f2429o_78df6193o_f100b35ao_f563d228

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.