تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 3:34
کد خبر : 775

شهرام جزایری بازداشت شد

شهرام جزایری بازداشت شد

جارستان:شهرام جزایری به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی و با صدور دستور قضایی بازداشت شد. شهرام جزایری بازداشت شدشهرام جزایری که روز شنبه با هدف سخنرانی درباره شرکت پدیده به مشهد سفر کرده بود، با صدور دستور قضایی بازداشت شد. به گزارش عصرایران به

جارستان:شهرام جزایری به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی و با صدور دستور قضایی بازداشت شد.
شهرام جزایری بازداشت شدشهرام جزایری که روز شنبه با هدف سخنرانی درباره شرکت پدیده به مشهد سفر کرده بود، با صدور دستور قضایی بازداشت شد.

به گزارش عصرایران به نقل از روزنامه خراسان، قبل از آن که مدیرعامل سابق پدیده با عناوین اتهامی مطرح شده دستگیر شود شایعاتی در فضاهای مجازی عنوان شد که نشان می داد قرار است شهرام جزایری مجموعه پدیده را راه اندازی کند.

گزارش خراسان حاکی است پس از آن که مدیرعامل سابق پدیده با تفهیم اتهام کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام از سوی «قاضی حیدری» بازداشت و روانه زندان شد، برنامه تبلیغی به راه افتاد که قرار است شهرام جزایری در همایشی تحت عنوان «بررسی چالش های پیش روی شرکت پدیده در ورود به فرابورس و تأمین نقدینگی» سخنرانی کند.

در همین حال صبح روز شنبه و همزمان با آغاز این همایش، شهرام جزایری به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی و با صدور دستور قضایی بازداشت شد. طبق اطلاعات دریافتی خبرنگار خراسان، وی برای انجام تحقیقات در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفته است تا بررسی های بیشتر در این باره صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.