تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 - 22:48
کد خبر : 76196

آمار سرقت در رضوانشهر ۱۶ درصد کاهش یافت

آمار سرقت در رضوانشهر ۱۶ درصد کاهش یافت

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: طی شش ماهه نخست امسال آمار وقوع جرم و سرقت در این شهرستان، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد کاهش داشته است. سرگرد امیر وهاب زاده روز جمعه در این زمینه به خبرنگاران افزود: با وجود مردم فهیم و مسئولان همراه شهرستان، توانسته ایم

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: طی شش ماهه نخست امسال آمار وقوع جرم و سرقت در این شهرستان، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد کاهش داشته است.

سرگرد امیر وهاب زاده روز جمعه در این زمینه به خبرنگاران افزود: با وجود مردم فهیم و مسئولان همراه شهرستان، توانسته ایم امنیت قابل قبولی در کارنامه خود بگنجانیم.

وی بیان کرد: پلیس برای ایجاد نظم و آرامش در سطح جامعه روزانه با ۱۶۰ نوع مأموریت سر و کار دارد و در سطح این شهرستان و برای کیفی سازی این موضوعات نیاز به همکاری اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

وی گفت: وجود مستندهای دوران دفاع مقدس و صحنه های حماسی و نبرد جبهه ها از جمله مواردی است که توسط خبرنگاران متعهد ثبت و ضبط شده است و امروز بعنوان یک گنجینه ارزشمند مورد استفاده قرار می گیرد و امروز هم باید رسانه ها این نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

سرگرد وهاب زاده در ادامه ضمن برشمردن اقدامات خوب پلیس در سطح رضوانشهر و پره سر گفت: عملکرد نیروی انتظامی در این شهرستان در زمینه کشفیات مواد مخدر طی ۶ ماهه نخست سال جاری به میزان کل سال گذشته است و تلاش ما آن است تا این مواد خانمان برانداز را از دسترس مردم و جوانان دور کنیم.

فرمانده انتظامی رضوانشهر در ادامه این نشست و در پاسخ سئوالی مبنی بر نتیجه پیگیری های بعمل آمده در خصوص دستگیری افراد و سارقینی که مرتکب به آتش کشیدن چندین واحد مسکونی و سرقت از منازل روستای ییلاقی جهانگیریه در این شهرستان شده اند هم گفت: در این خصوص به سرنخ های خوبی دست یافته ایم و ظرف چند روز آینده موضوع روشن و اعلام می شود.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.