تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 - 19:19
کد خبر : 75246

بیش از ۳۶۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان رضوانشهر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

بیش از ۳۶۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان رضوانشهر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

جارستان: افزون بر ۱۰۲۰۰ بیمه شده اصلی و ۴۳۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود از تعهدات و خدمات تامین اجتماعی در شهرستان رضوانشهر بهره مند هستند. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، فرزین کلانتری سرپرست تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر طی گزارشی ، عملکرد شش ماهه

جارستان: افزون بر ۱۰۲۰۰ بیمه شده اصلی و ۴۳۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود از تعهدات و خدمات تامین اجتماعی در شهرستان رضوانشهر بهره مند هستند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، فرزین کلانتری سرپرست تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر طی گزارشی ، عملکرد شش ماهه اول سالجاری در این شهرستان را تشریح نمود .

کلانتری با اشاره به اینکه درحال حاضر تعداد ۱۰۲۲۸ بیمه شده اصلی و ۴۳۷۱ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی شهرستان هستند افزود : این تعداد در مجموع ۳۶۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان را دربر می گیرد .

رئیس تامین اجتماعی رضوانشهر با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ نفر کارگر ساختمانی ، راننده و قالیباف منطقه در زمره بیمه شدگان این شعبه قرار دارند خاطر نشان نمود : ۶۲۸۳ نفر بیمه شده اجباری و ۱۲۰۱ بیمه شده مشاغل آزاد بزرگترین گروههای بیمه شدگان در رضوانشهر را تشکیل می دهند .

ایشان مستمری بگیران تحت پوشش را شامل تعداد ۲۹۹۸ بازنشسته ، ۱۹۳ ازکارافتاده و ۱۱۷۹ بازمانده برشمرده و اظهار داشت : در نیمه نخست سالجاری با افزایش تقریبی ۱۲۰ مستمری بگیر ، شاهد رشد ۲/۸ درصدی در این گروه از تعهدگیرندگان بوده ایم .

فرزین کلانتری در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به صدور ۱۱۸۸ فقره بیلان کارگاهی از بدهی ۵۶ میلیارد تومانی کارفرمایان شهرستان تا پایان سال ۹۸ به تامین اجتماعی خبر داده و اذعان داشت : با توجه به اینکه سازمان از منابع و بودجه دولتی استفاده نمی نماید و تامین منابع بمنظور ارائه خدمات مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تقویت کمیته های وصول در شعبه یکی از اقدامات ماههای اخیر بوده که دستاوردهای خوبی نیز در این حوزه حاصل شده است .

رئیس تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر با اعلام اتمام مراحل کاری پرونده های الکترونیک در بخشهای فنی بیمه شدگان و مستمری ها ، این مهم را از اقدامات برجسته سازمان و تحولی برای تسریع و افزایش دقت در خدمت رسانی قلمداد نمود .

ایشان با اشاره به دریافت متوسط ماهانه ۱۵۴۷ لیست حق بیمه ، اظهار داشت : ۹۷ درصد از این تعداد بصورت اینترنتی انجام می گیرد .

وجود شرکت های بزرگ شفارود و چوکا و تعامل خوب و تلاش بمنظور حمایت و مساعدت در امور بیمه ای آنها بعنوان کارخانجات مطرح منطقه و نشست های کارشناسی با ائمه جمعه و مسئولین درراستای صیانت از منابع و حقوق بیمه شدگان و جلوگیری از سوء استفاده های من غیر حق از قبیل مستمری های ناشی از طلاق های صوری و … از دیگر موضوعات مطروحه در این گزارش بود .

شایان ذکر است بدنبال نائل گردیدن کریم اله مدنی به افتخار بازنشستگی ، فرزین کلانتری در حدود سه ماه اخیر عهده دار سرپرستی تامین اجتماعی رضوانشهر می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.