تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 - 12:11
کد خبر : 73849

زنگ مقاومت و ایثار در مدارس گیلان نواخته شد

زنگ مقاومت و ایثار در مدارس گیلان نواخته شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی امروز سه شنبه در مدارس استان گیلان نواخته شد. با نواخته شدن زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی مسئولان فرهنگی، مربیان و مدیران مدارس با حضور در جمع دانش آموزان درباره رشادت ها و ایثارگری های ایام هشت سال جنگ

جارستان به نقل از ایرنا؛ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی امروز سه شنبه در مدارس استان گیلان نواخته شد.

با نواخته شدن زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی مسئولان فرهنگی، مربیان و مدیران مدارس با حضور در جمع دانش آموزان درباره رشادت ها و ایثارگری های ایام هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سخنرانی کردند.

آنان در سخنرانی های شان رمز موفقیت در هشت سال جنگ تحمیلی را وحدت و همدلی برای دفاع از میهن اسلامی عنوان کردند و بیان داشتند: جنگ فرصت های زیادی از جمله خودباوری را برای ما به ارمغان آورد.

رییس آموزش و پرورش ناحیه دو رشت در آیین نواختن زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در دبیرستان شهید بهشتی رشت با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به تهدید های جنگ گفت: هشت سال جنگ تحمیلی به واسطه حمله عراق و حمایت ابرقدرت ها علیه ایران انجام گرفت اما ملت ایران همه تهدیدهای جنگ را به فرصت تبدیل کرد.

ایرج قربان نژاد خودباوری ملت ایران و بهره مندی از توان و قدرت جوانان و نوجوانان را از فرصت های جنگ عنوان کرد و افزود: جنگ در آن ایام این فرصت را به ما داد تا از نیروی جوان و نوجوان بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی فرصت اصلی بود که هشت سال جنگ تحمیلی به ما داد، اظهار داشت: این جنگ در سایه وحدت و ولایت پذیری مردم مدیریت شد.

قربان نژاد خاطر نشان کرد: ما توانستیم در مقابل همه تهدیدهای جنگ بایستیم و یک وجب از خاک کشور عزیزمان را به دست دشمنان ندهیم.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

هفته دفاع مقدس از ٣١ شهریور آغاز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.