تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1399 - 21:52
کد خبر : 73581

” دستها ” از گیلان به فینال ” عشق ” راه یافت

” دستها ” از گیلان به فینال ” عشق ” راه یافت

جارستان به نقل از ایرنا؛ فیلم کوتاه «دست‌ها» از انجمن سینمای جوانان رودبار به کارگردانی پرویز رجائی به فینال پنجمین جشنواره «عشق» آمریکا راه یافت. به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، جشنواره عشق آمریکا با هدف به نمایش گذاشتن فیلم‌هایی که مردم جهان را به لحاظ احساسی به هم

جارستان به نقل از ایرنا؛ فیلم کوتاه «دست‌ها» از انجمن سینمای جوانان رودبار به کارگردانی پرویز رجائی به فینال پنجمین جشنواره «عشق» آمریکا راه یافت.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، جشنواره عشق آمریکا با هدف به نمایش گذاشتن فیلم‌هایی که مردم جهان را به لحاظ احساسی به هم نزدیک‌تر می کند، برگزار می‌شود و فیلم‌های سینمایی، کوتاه، مستند و انیمیشن با موضوعات ارزش خانوادگی، عشق، صلح، دوستی، کودکان و مانند آن را به رقابت می گذارد.
دست‌ها حکایت جبر و اختیارات مخلوقاتی است که در صحنه روزگار پدیدار می‌شوند؛ تعدادی در جبر و سکونند تا به واسطه دستی شکل گیرند و شماری می‌کوشند تا شکل دهند.
عوامل تولید این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان : پرویز رجائی (خزان)، تصویربرداری: پرویز رجائی، سجاد حسن زاده، مسعود مقبل، نیما رحیم‌زاده، تدوین و صداگذاری: پرویز رجائی، صدابردار دکلمه: آرمان بیگدلی (استودیو نقش جهان)، بازیگران: ایمان یوسف زاده، بهنام جیرودنژاد، محمد رسول خلعتبری، علی پورعاشوری، علی بلندپایه، نرگس نعمتی، باران جیرودنژاد، کبری امین نوایی، سحر رجایی، اشعار متن فیلم: پرویز رجائی، دکلمه اشعار: مینو غزنوی، ترجمه انگلیسی اشعار زیرنویس: خشایار کمالی، نگار شکرالهی، عکس: الهه انوری، صادق رجبی، تهیه کنندگان: الهه انوری، پرویز رجائی، با همکاری انجمن سینمای جوانان رودبار.
پنجمین دوره این جشنواره ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (سی ام شهریورماه جاری) به صورت آنلاین در آمریکا برگزار خواهد شد.
پیش تر فیلم کوتاه ” دست ها” به سومین جشنواره RIETI&SABINA ایتالیا راه یافته بود.
سومین جشنواره RIETI & SABINA در نوامبر ۲۰۲۰ میلادی (۱۸ تا ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹) در شهر رم برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.