تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 - 16:31
کد خبر : 714

مخالفت بانوی اخلاق شورا با استعفای باقری

مخالفت بانوی اخلاق شورا با استعفای باقری

جارستان- رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه آقای باقری خطیبانی فردی دلسوزی هستند و من با استعفای ایشان مخالفم، گفت: شهرداران مناطق رشت دغدغه خود را مباحث شورایی و امضای طومار قرار ندهند و با جدیت بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند. فاطمه شیرزاد در گفت‌وگو با تسنیم

جارستان- رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه آقای باقری خطیبانی فردی دلسوزی هستند و من با استعفای ایشان مخالفم، گفت: شهرداران مناطق رشت دغدغه خود را مباحث شورایی و امضای طومار قرار ندهند و با جدیت بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

فاطمه شیرزاد در گفت‌وگو با تسنیم ، ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز خبرنگار اظهار داشت: شورای اسلامی به عنوان پارلمان محلی مردم به جهت اعتمادی که مردم به آن می‌کنند تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کشمکش‌های کاری بین شورا و شهردار در جهت تمرکز مدیریت شهری و اصلاح امور است بیان کرد: نگرانی‌ها نباید به کشمکش‌های داخلی و خارجی در شورا و شهرداری تبدیل شود.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر با تاکید بر اینکه تصمیم مسکوت ماندن استیضاح شهردار تصمیم درست و منطقی بود اظهار کرد: ما خواهان این هستیم آرامش به شهر برگردد و بتوانیم در آرامش فکری تصمیم گیری خوبی را در شورا بگیریم.

شیرزاد اصلاح امور را دغدغه اعضای شورای اسلامی رشت عنوان کرد و گفت: شهرداری‌های مناطق پنجگانه رشت به دنبال افزایش درآمد و اخذ مطالبات در مناطق باشند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳ دهه است که شهرداری‌های مناطق مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند مطرح کرد: مبلغ مطالبات شهرداری‌های مناطق بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان است و مدیران مناطق برای افزایش درآمدها تلاش بیشتری کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با بیان اینکه افزایش درآمد منجر به افزایش رضایت مندی بدنه شهرداری می‌شود تصریح کرد: افزایش درآمد منجر به پرداخت حقوق کارکنان می‌شود.

شیرزاد با اشاره به اینکه با تذکراتم در کارگروه اقشار آسیب پذیر بخش بیشتر معوقات کارکنان فضای سبز و پاکبانان در خردادماه پرداخت شد بیان کرد: دو منطقه از شهرداری حقوق‌های خرداد را به‌صورت علی الحساب پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه اگر افزایش درآمد و اخذ مطالبات در کنار یکدیگر قرار گیرند می‌توانند به شهردار برای اداره شهر کمک کنند اظهار کرد: شهرداران مناطق نباید دغدغه خود را مباحث شورایی وامضای طومار قرار دهند و شایسته است با جدیت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند و تصمیمات را به شورا بسپرند.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر با بیان اینکه شهردار رشت اقدامات خوبی را انجام داده است عنوان کرد: لوله‌گذاری، جمع آوری آب‌های سطحی، پیاده راه فرهنگی بافت مرکزی رشت، احداث پارک‌ها و فضای سبز در مناطق ۵ گانه از جمله اقدامات شهردار رشت است.

شیرزاد با بیان اینکه افزایش سرانه سبز در پیاده راه فرهنگی رشت خواست مردم است اظهار کرد: نصب المان‌های فرهنگی و افزایش فضای سبز باید در پیاده راه فرهنگی انجام شود.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت پیگیری ساماندهی زرجوب و گوهررود، تالاب عینک، ساخت تصفیه خانه سراوان، احداث بازارچه‌های مختلف، افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی، توجه به سلامت و کاهش آسیب اجتماعی را از دیگر اقدامات شهردار رشت عنوان کرد.

شیرزاد با بیان اینکه باید به‌دنبال افزایش رضایت مردم در توسعه شهر باشیم تصریح کرد: با توجه به اینکه شاهد افتتاح جشنواره جوکول بودیم شهردار رشت علاوه بر مباحث عمرانی به مباحث فرهنگی و هویتی تاریخی نیز می‌پردازد.

وی با بیان اینکه با استعفای آقای باقری خطیبانی مخالف هستم خاطرنشان کرد: ایشان فردی دلسوز هستند و همه انسان‌ها عیب و ایراداتی دارند و افکارشان متفاوت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.