تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 - 15:46
کد خبر : 705

بهترین بازیکن اروپا از مادرید می آید

بهترین بازیکن اروپا از مادرید می آید

جارستان – گرت بیل، آنتوان گریزمان و کریستیانو رونالدو به عنوان نامزدهای نهایی دریافت عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شدند. یوفا در نهایت لیست نهایی خود برای بهترین های سال اروپا را اعلام کرد که ۲ بازیکن از رئال مادرید و یک بازیکن از اتلتیکومادرید در آن حضور دارند. با این حال نمی‌توان نقش مهم

جارستان – گرت بیل، آنتوان گریزمان و کریستیانو رونالدو به عنوان نامزدهای نهایی دریافت عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شدند.

یوفا در نهایت لیست نهایی خود برای بهترین های سال اروپا را اعلام کرد که ۲ بازیکن از رئال مادرید و یک بازیکن از اتلتیکومادرید در آن حضور دارند. با این حال نمی‌توان نقش مهم یورو ۲۰۱۶ در قرار گرفتن این ۳ بازیکن در لیست سه نفر نهایی را کتمان کرد.
گرت بیل موفق شد با ولز درخشش استثنایی داشته باشد و تا مرحله نیمه نهایی صعود کند ولی در این مرحله مقابل پرتغال شکست خوردند و حذف شدند. کریستیانو رونالدو نیز به همراه سلسائو قهرمان رقابت‌ها شد و جام را به عنوان کاپیتان بالای سر برد تا موفق ترین تابستان عمرش را پشت سر بگذارد. آنتوان گریزمان نیز درخشش بسیاری با فرانسه داشت و موفق شد عنوان آقای گلی رقابت ها را از آن خود کند.همچنین درخشش هر سه بازیکن در چمپیونزلیگ نیز تاثیر زیادی در انتخابشان داشته است. رونالدو و بیل به همراه رئال قهرمان اروپا شدند و آنتوان گریزمان نیز موفق شد با اتلتیکو به فینال صعود کند ولی در فینال مغلوب سپیدپوشان شدند.

مثل هر سال، ۵۵ خبرنگار برجسته برای انتخاب بهترین بازیکنان در یوفا جمع شدند و نحوه رای گیری به این شکل بود که نفر اول ۵ امتیاز، نفر دوم چهارم امتیاز و …. دریافت می‌کرد. نفرات چهارم تا دهم به شرح زیر هستند.

۴- لوئیس سوارز ( بارسلونا – اروگوئه)
۵- لیونل مسی‌(بارسلونا – آرژانتین)
۶- جیانلویجی بوفون (یوونتوس -ایتالیا)
۷- په‌په‌(رئال مادرید – پرتغال)
۸- مانوئل نویر(بایرن مونیخ – آلمان)
۹- تونی کروس‌( رئال مادرید – آلمان)
۱۰- توماس مولر ( بایرن مونیخ – آلمان)

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.