تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 17:35
کد خبر : 69514

اعضای بدن بیمار مرگ مغزی آستارایی اهدا شد

اعضای بدن بیمار مرگ مغزی آستارایی اهدا شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: کلیه‌ها، کبد و قلب بیمار ۱۹ ساله مرگ مغزی شده آستارایی، در بیمارستان های رشت و تهران به بیماران نیازمند پیوند زده شد. نظام عباسی روز شنبه گفت: اعضای بدن امین بودش که چندی پیش به دلیل تصادف دچار مرگ مغزی شده بود،

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: کلیه‌ها، کبد و قلب بیمار ۱۹ ساله مرگ مغزی شده آستارایی، در بیمارستان های رشت و تهران به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

نظام عباسی روز شنبه گفت: اعضای بدن امین بودش که چندی پیش به دلیل تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده او، در روز ۱۶ مرداد در بیمارستان های رازی رشت و امام (ره) تهران به چهار بیمار نیازمند پیوند زده شد.

وی افزود: این نخستین اهدای عضو در سال جاری در آستاراست و هدیه دادن اعضای بدن بیماران مرگ مغزی برای نجات جان سایر بیماران، امری خداپسندانه و خیرخواهانه است.

وی یادآور شد: در سال گذشته اعضای بدن شهریار حق بین از اهالی روستای هولستون آستارا به بیماران نیازمند اهدا شده بود و تابلوی یادمان وی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو، در زادگاهش نصب شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.