تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 21:50
کد خبر : 694

پلیس گیلان یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

پلیس گیلان یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

جارستان – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با قدردانی از امنیت‌سازی پلیس این استان در همایش‌های انقلابی، گفت: پلیس گیلان یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برپایی مراسم‌های انقلابی و ملی است. به گزارش شعاع مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در نشست با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی گیلان از امنیت‌سازی مناسب

جارستان – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با قدردانی از امنیت‌سازی پلیس این استان در همایش‌های انقلابی، گفت: پلیس گیلان یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برپایی مراسم‌های انقلابی و ملی است.

به گزارش شعاع مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در نشست با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی گیلان از امنیت‌سازی مناسب پلیس این استان در همایش‌ها و برنامه‌ها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه پلیس گیلان یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برپایی مراسم‌های انقلابی و ملی است، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی مظهر حاکمیت ملی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت تلاش می‌کند، تصریح کرد: خدمت در ردای نیروی انتظامی توفیق عبادت است.

وی جایگاه نیروی انتظامی را خدمت صادقانه و صالحانه به بندگان خواند و گفت: جایگاه نیروی انتظامی جلب رضایت خداوند است.

فرمانده انتظامی گیلان نیز در نشست مذکور امنیت مردم را مرهون تلاش و همت این نیرو دانست و اظهار کرد: پلیس خدمتگزار مردم است.

سردار محمدرضا میرحیدری با تبریک تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: شورای تبلیغات اسلامی تریبون سخنان صریح مردم، نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات کانال بیان مواضع و پیام انقلاب اسلامی و ملت ایران به جهانیان است، خاطرنشان کرد: وظیفه برگزاری مراسم‌های انقلابی و ملی به‌عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

فرمانده انتظامی گیلان تلاش شورا برای گردهمایی مردم همدل، همصدا و انقلابی ایران اسلامی در مراسم ملی و انقلابی را قابل قدردانی دانست.

وی تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را با تدبیر حاذقانه امام(ره) عنوان کرد و یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برکات انقلاب اسلامی بوده و با ایجاد تریبون‌های گسترده انقلابی نقش مهمی در تحولات اساسی ملی و بین‌المللی دارد.

میرحیدری با تصریح بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از بدنه ملت انقلابی و ایران اسلامی است، یادآور شد: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت‌افزایی، اقناع افکار عمومی و افزایش روحیه و عزت ملی نمایان است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی و گیلانیان با بصیرت همواره در برگزاری مراسم‌های انقلابی و ملی پیشگام و ثابت‌قدم هستند، مردم را مهم‌ترین رکن حکومت اسلامی دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.