تاریخ انتشار : جمعه 27 تیر 1399 - 14:03
کد خبر : 67136

دستگیری راننده تاکسی در رشت با ۲۷ کیلو تریاک

دستگیری راننده تاکسی در رشت با ۲۷ کیلو تریاک

جارستان: راننده یک تاکسی سمند در رشت با ۲۷ کیلو تریاک شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام خبر دستگیری راننده تاکسی در رشت گفت: ۲۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهر رشت کشف شد.سرهنگ علی احمدپور در این خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه

جارستان: راننده یک تاکسی سمند در رشت با ۲۷ کیلو تریاک شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام خبر دستگیری راننده تاکسی در رشت گفت: ۲۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهر رشت کشف شد.
سرهنگ علی احمدپور در این خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متهم را حین تردد با یک دستگاه تاکسی سمند در شهر رشت شناسایی و متوقف کردند.

قاچاقچی جوان در رشت دستگیر شد
وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچی ۴۳ ساله دستگیر شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با اشاره به اینکه متهم به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.