تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 - 20:59
کد خبر : 66855

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان: زنجیره پخش، شاهرگ حیاتی اتصال تولید و مصرف است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان: زنجیره پخش، شاهرگ حیاتی اتصال تولید و مصرف است

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: زنجیره پخش، شاهرگ حیاتی اتصال تولید و مصرف محسوب می شود که به حد کفایت، اهمیت جایگاه و فعالیت آنها دیده نشده است. فرهاد دلق پوش روز سه شنبه در دیدار با هیئت مدیره انجمن صنعت پخش با قدردانی از تلاش های

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: زنجیره پخش، شاهرگ حیاتی اتصال تولید و مصرف محسوب می شود که به حد کفایت، اهمیت جایگاه و فعالیت آنها دیده نشده است.

فرهاد دلق پوش روز سه شنبه در دیدار با هیئت مدیره انجمن صنعت پخش با قدردانی از تلاش های فعالان توزیع و پخش در بحران بارش برف و همچنین درهنگام شیوع ویروس کرونا که فداکارانه و با تمام ظرفیت فعالیت و از هرگونه کمی و کاستی در تأمین فروشگاه ها و مراکز بهداشتی جلوگیری کردند ، اظهار داشت: با وجود کمبود امکانات و منابع در زنجیره پخش گیلان، عملکرد مثبتی را از این انجمن تاکنون شاهد بوده ایم.
وی در خصوص ارائه تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش شرکت های پخش، افزود: به منظور تقویت شرکتهای پخش و حمایت از فعالان این عرصه، می توان از طریق تفاهم با بانک تجارت اقداماتی را انجام داد و یا در قالب کارگروه رفع موانع تولید، امکان ارائه پیشنهاد و رایزنی در این خصوص مهیاست.
دلق پوش، تامین لاستیک دولتی برای ناوگان حمل و نقل شرکتهای پخش را ضروری عنوان و تصریح کرد: استهلاک و میزان مصرف لاستیک در زنجیره پخش، بسیار بالاست و حمایت هایی از این قبیل می تواند باعث ارتقاء توان شرکتهای پخش و افزایش کیفیت و کمیت خدمات به حوزه تولید و عرضه شود.
رئیس هیئت مدیره انجمن پخش گیلان، ضمن قدردانی از حمایتهای جدی و راهگشای سازمان صنعت از مجموعه شرکتهای پخش استان، مشکلات و محدودیت های پیش آمده در شرایط اقتصادی فعلی و چگونگی افزایش هزینه های توزیع که باعث پایین آمدن راندمان شرکتهای پخش شده است را به تفصیل مورد بحث قرارداد.
سامان نظری طرح تشکیل یک شرکت حمل و نقل برای تسهیل مسئولیت توزیع کالا و دارو را به صورت برون سپاری امور مطرح و عنوان کرد: چنانچه شرکتی در این خصوص اقدام نماید این انجمن از سرمایه گذار مورد نظر استقبال خواهد نمود.

در این نشست که به دعوت هیأت مدیره انجمن برگزار شده بود موانع و راهکارهای حمایت از شرکتهای صنعت پخش استان توسط رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ، رئیس هیأت مدیره انجمن و سایر اعضاء انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیش از۹۰ شرکت پخش به صورت استانی و قریب به ۳۰ شرکت به صورت سراسری نمایندگی آنها در گیلان، مشغول فعالیت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.