تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 - 16:26
کد خبر : 66837

افتتاح ۱۱ طرح صنعتی با حضور سرپرست وزارت صمت

افتتاح ۱۱ طرح صنعتی با حضور سرپرست وزارت صمت

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر صمت برای بهره برداری از ۱۱طرح صنعتی فردا به گیلان سفر می کند. فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از سفر حسین مدرس خیابانی ، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در راستای تحقق اهداف سال جهش تولید ۱۱

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر صمت برای بهره برداری از ۱۱طرح صنعتی فردا به گیلان سفر می کند.

فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از سفر حسین مدرس خیابانی ، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در راستای تحقق اهداف سال جهش تولید ۱۱ طرح صنعتی فردا به بهره برداری می رسد.

او به شروع جهش تولید و پویایی صنعتی گیلان اشاره کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری طرح های صنعتی که همزمان با سفر مقام عالی وزارت صمت به گیلان به بهره برداری خواهد رسید در مجموع بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که زمینه اشتغال بیش از ۶۵۰ نفر به صورت مستقیم در گیلان فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: دو واحد صنعتی در شهر صنعتی رشت و شهرک صنعتی سفیدرود در زمینه قطعات خودرو و انواع فیبر و اوراق فشرده و همچنین رونمایی از طرح داخلی سازی قطعات خودرو در راستای جهاد خودکفایی تولید انجام خواهد شد.

بازدید از شرکت پایا مدرن کاسپین و رونمایی از طرح توسعه داخلی سازی قطعات جهاد خودکفایی، افتتاح شرکت گیل آرا بافت تولید کننده کف پوش ۵ بعدی خودرو، بازدید از شرکت ایران رادیاتور، افتتاح طرح توسعه شرکت آرین تخته تولید کننده ورق‌های چوبی ام دی اف از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک روزه حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت به رشت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.