تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1399 - 9:53
کد خبر : 65690

کشف جسد نوجوان سیاهکلی در حوالی سد قوام

کشف جسد نوجوان سیاهکلی در حوالی سد قوام

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۳ ساله سیاهکلی در حوالی سدقوام آستانه اشرفیه خبر داد. سیاوش غلامی ، سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد: در پی غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله در رودخانه دیسام روستای مالده از توابع شهرستان سیاهکل به

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۳ ساله سیاهکلی در حوالی سدقوام آستانه اشرفیه خبر داد.

سیاوش غلامی ، سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد: در پی غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله در رودخانه دیسام روستای مالده از توابع شهرستان سیاهکل به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان ، بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، یک تیم جستجو و نجات جمعیت به محل وقوع حادثه اعزام شدند، افزود: پس از ارزیابی انجام شده، یک تیم جستجو و نجات جمعیت آستانه اشرفیه نیز به همراه قایق و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شده و نسبت به جستجو و یافتن فرد غرق شده اقدام کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: در ۲۱ روز جستجو با مشارکت تیم‌های عملیاتی شعب آستانه اشرفیه، رشت، رودبار، فومن و واکنش سریع استان و با حضور بیش از ۷۰ نفر از کارکنان و نجاتگران در چند نوبت، جسد نوجوان غرق شده، حوالی سد قوام آستانه پیدا شد.

غلامی با تاکید بر عدم اقدام به شنا در رودخانه‌های استان افزود: همه ساله با شروع فصل گرما برخی از مردم و هم استانی هایمان به ویژه جوانان بدون توجه به علائم هشدار دهنده، مبادرت به شنا در رودخانه‌ها می‌کنند که متاسفانه این عمل موجب بروز خسارات جانی جبران ناپذیری می‌شود.

او گفت: به هم مردم به ویژه گردشگران توصیه می‌شود به علائم هشدار دهنده توجه کرده و به تذکرات صادر شده اهتمام کافی داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر حاصل از عدم رعایت نکات مطرح شده، در هیچ یک از نقاط استان گیلان نباشیم و برای شنا از طرح‌های سالم سازی دریا استفاده کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، تصریح کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) ه به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.