تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 16:34
کد خبر : 646

روز به روز بر مشکلات شهر رشت اضافه می‌شود

روز به روز بر مشکلات شهر رشت اضافه می‌شود

جارستان- عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هر روز بر مشکلات این شهر اضافه می‌شود، گفت: شهر رشت به دلیل عدم اتمام برخی از پروژه‌های عمرانی در بی‌نظمی و نارضایتی است. محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از تخریب سطح آسفالت مسیر سبزه‌میدان اظهار کرد: این کنده‌کاری‌ها بدون مجوز شورا انجام

جارستان- عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هر روز بر مشکلات این شهر اضافه می‌شود، گفت: شهر رشت به دلیل عدم اتمام برخی از پروژه‌های عمرانی در بی‌نظمی و نارضایتی است.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از تخریب سطح آسفالت مسیر سبزه‌میدان اظهار کرد: این کنده‌کاری‌ها بدون مجوز شورا انجام شده است.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام رشت و نارضایتی مردم، گفت: به دلیل اجرایی نشدن به‌موقع پروژه زیرگذر شهید رجایی رشت در منطقه چمارسرا تمام کسبه، ساکنان و رانندگان ناراضی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هر روز شاهد گره‌های ترافیکی در مسیر مذکور هستیم، تصریح کرد: تاخیر در اجرای پروژه مذکور مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: رانندگان برای عبور از طرف چمارسرا به رشتیان، سبزه میدان و … با مشکلات متعددی مواجه هستند در حالی که قرار بود پروژه زیرگذر شهید رجایی رشت در تیر ماه سال گذشته به بهره‌برداری برسد.

واثق‌کارگرنیا با تصریح بر اینکه بسیاری از پروژه‌های شهر رشت حدود چند سال از زمان کلنگ‌زنی آنها می‌گذرد، اضافه کرد: شهر رشت به دلیل عدم اتمام برخی پروژه‌های عمرانی در بی‌نظمی و نارضایتی است.

وی با اشاره به اینکه کنده‌کاری سطح آسفالت مسیر سبزه‌میدان به طرف خیابان بیستون رشت موجب نارضایتی شهروندان، رانندگان و کسبه شده است، ادامه داد: مردم بارها به صورت تلفنی و حضوری عدم رضایت خود را از این اقدام شهرداری اعلام کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: با کنده‌کاری میز مذکور عملاً مرکز شهر رشت به شدت درگیر بار ترافیک شده و مردم و رانندگان برای تردد با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه هنوز حقوق بعضی از سازمان‌های شهرداری رشت پرداخت نشده است، خاطرنشان کرد: شهرداری عملاً درگیر بدهی‌های مختلف بوده و چنین اقدام غیرکارشناسانه‌ای غیر قابل توجیه است.

واثق‌کارگرنیا گفت: تک‌روی‌های شهردار رشت هر روز در حال افزایش بوده و وی جایگاه شورا را فراموش کرده و اجازه نمی‌دهیم از بیت‌المال برای سلایق شخصی استفاده شود و این موضوع پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از پروژه‌های مصوب نیز انحراف بودجه‌های هنگفت قرار دارد، یادآور شد: شهردار تاکنون پاسخ قانع‌کننده‌ای در این زمینه ارائه نکرده و باید هر چه سریع‌تر نسبت به آسفالت و یا کف‌پوش کردن مسیر سبزه‌میدان رشت به طرف خیابان بیستون اقدام کند تا نارضایتی شهروندان و رانندگان برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.