تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 10:34
کد خبر : 64259

اهدای عضو دانش آموز صومعه سرایی به بیماران نیازمند

اهدای عضو دانش آموز صومعه سرایی به بیماران نیازمند

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای بدن یک دانش آموز صومعه سرایی به بیماران نیازمند اهدا شد. روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا اعلام کرد: در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن دانش آموز جمشید نایبی با رضایت خانواده، به بیماران نیازمند اهدا شد. زنده یاد جمشید نایبی، دانش آموز پایه دهم دبیرستان

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای بدن یک دانش آموز صومعه سرایی به بیماران نیازمند اهدا شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا اعلام کرد: در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن دانش آموز جمشید نایبی با رضایت خانواده، به بیماران نیازمند اهدا شد.

زنده یاد جمشید نایبی، دانش آموز پایه دهم دبیرستان شهید خداپرست و ساکن شهر گوراب زرمیخ روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه در تصادف با موتورسیکلت دچار حادثه شد.

صبح یک شنبه اول تیر ماه پس از اعلام مرگ مغزی از سوی پزشکان بیمارستان پورسینای رشت، در اقدامی خداپسندانه و با رضایت خانواده، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.

حسین بالو، مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده این نوجوان از دست رفته، عمل خداپسندانه و ایثار حیات بخش خانواده نایبی در اهدای اعضای بدن فرزندشان را ستود و از خداوند منان برای این دانش‌آموز سفر کرده طلب غفران و آمرزش کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.