تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 16:23
کد خبر : 637

آمادگی هنرمندان گیلانی برای کمک به مدیریت شهر رشت

آمادگی هنرمندان گیلانی برای کمک به مدیریت شهر رشت

جارستان- بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران گفت: هنرمندان گیلانی به اندازه سهم خود برای کمک به مدیریت شهر رشت آمادگی دارند. به گزارش فارس از رشت، مرجانه گلچین امروز در دیدار با مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو این شهر با اشاره به اینکه گیلان دارای فرهنگ، سنت و بافت قدیمی و ارزشمند است، اظهار

جارستان- بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران گفت: هنرمندان گیلانی به اندازه سهم خود برای کمک به مدیریت شهر رشت آمادگی دارند.

به گزارش فارس از رشت، مرجانه گلچین امروز در دیدار با مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو این شهر با اشاره به اینکه گیلان دارای فرهنگ، سنت و بافت قدیمی و ارزشمند است، اظهار کرد: حفظ سنت‌ها، فرهنگ‌ها و ارج گذاشتن به انسان‌هایی که ریشه در خاک گیلان دارند بسیار ارزشمند است.

وی با اعلام آمادگی خود برای انجام اقدام‌های مشترک فرهنگی و اجتماعی با شهرداری منطقه دو رشت افزود: ظرفیت‌های فراوان رشت به دلیل کم‌لطفی و غفلت مسؤولان نسبت به دیگر شهرهای کشور مغفول مانده است.

بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان کشور اصالت آب و خاک گیلان را دارند، تصریح کرد: ما هنرمندان و تمام کسانی که اصالت آنها از گیلان است، به اندازه سهم خود در مدیریت شهر رشت سهیم بوده و آماده کمک کردن هستیم.

شهردار منطقه دو رشت نیز به دغدغه‌های فرهنگی این شهر اشاره کرد و گفت: حضور هنرمندان و نظرخواهی از آنها که مورد علاقه مردم هستند، می‌تواند تاثیر مهمی در مدیریت شهری و برطرف کردن مشکلات موجود داشته باشد.

مرتضی عاطفی افزود: افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر و عمران و آبادانی رشت تاثیرگذار بوده و تغییر در ساختار و شیوه ارتباطات مدیران شهری با مردم می‌تواند موثر باشد.

لازم به ذکر است مرتضی عاطفی مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری است که همواره دغدغه های فرهنگی و هنری دارد و در تمام پست هایی که در شهرداری حضور یافته(حتی سازمان مدیریت پسماند و بازیافت) به این ذغدغه ها رسیدگی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.