تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 19:24
کد خبر : 61226

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان: اشتغالزایی بیش از ۲ هزار نفر با فعالیت ۱۶۰ کارخانه جدید در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان: اشتغالزایی بیش از ۲ هزار نفر با فعالیت ۱۶۰ کارخانه جدید در گیلان

جارستان: رئیس سازمان صمت گیلان گفت: پارسال با شروع به کار ۱۶۰ کارخانه جدید ۲ هزار و ۵۶ نفر مشغول به فعالیت شدند. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، فرهاد دلق پوش، گفت: ۱۶۰ پروانه بهره‌برداری برای فعالیت صنعتی و تولیدی پارسال در استان صادر شد که با سرمایه گذاری بیش

جارستان: رئیس سازمان صمت گیلان گفت: پارسال با شروع به کار ۱۶۰ کارخانه جدید ۲ هزار و ۵۶ نفر مشغول به فعالیت شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، فرهاد دلق پوش، گفت: ۱۶۰ پروانه بهره‌برداری برای فعالیت صنعتی و تولیدی پارسال در استان صادر شد که با سرمایه گذاری بیش از هزار و ۶۰۰میلیارد تومان در بخش صنعت شاهد تحقق شعار سال رونق تولید در این بخش بوده ایم و با راه اندازی این کارخانه‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۵۶ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

وی افزود: پارسال با حمایت و جدیت استاندار و سایر اعضای کارگروه و همراهی مدیران بانک‌های دولتی استان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بیش از میزان پیش بینی شده تسهیلات تولید برای رفع مشکلات، چالش ها، تامین نقدینگی و سرمایه درگردش شرکت‌های تولیدی جذب و به بیش از یک هزار و ۵۸۷ واحد پرداخت شد و با این میزان پرداخت تسهیلات رونق تولید، گیلان از این حیث مقام سوم را در کشور کسب کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، با بیان اینکه پارسال هر هفته در مرکز استان و یا شهرستان جلسات کارگروه رفع موانع تولید را برگزار کرده ایم، گفت: با اجرای مصوبات جلسات این کارگروه‌ها بیش از ۴۱۷ واحد صنعتی گیلان به چرخه تولید بازگشت و از ضرر و تعطیل شدن حجم عظیمی از سرمایه گذاری‌های انجام شده با اهتمام مدیران عضو کارگروه جلوگیری شد.

دلق پوش از حمایت‌های ویژه دستگاه قضایی استان در برگزاری جلسات ستاد صیانت از تولید قدردانی و افزود: مسئولان دستگاه قضایی استان با برگزاری جلسات تحلیلی و تخصصی ویژه با رویکرد حمایت از تولید، اشتغال و استمرار چرخه تولید پارسال پای کار آمدند و با تشکیل شعبه ویژه شورای حل اختلافات صنعتی از توان و ظرفیت قضایی برای رفع مشکلات بخش تولید استفاده کردند.

وی احیای دو برند ملی صاحب نام تعطیل شده گیلانی یعنی شرکت کاشی خزر و شرکت ایران برک را نمونه‌ای از ثمره تلاش‌های کارگروه رفع موانع تولید در استان عنون کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه پارسال به ۱۶ واحد صنعتی متوسط و کوچک گیلان بیش از ۴۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود مناسب دارای یارانه پرداخت که موجب رفع مشکلات پروژه‌های صنعتی نیمه تمام استان شد، تصریح کرد: گیلان دارای ۲ هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.