تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 16:53
کد خبر : 57409

توزیع ۱۸ تن شکر برای تنظیم بازار در آستارا

توزیع ۱۸ تن شکر برای تنظیم بازار در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از آغاز توزیع ۱۸ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۴۷ هزار ریال در ۳۳ فروشگاه و مغازه، برای تنظیم بازار ماه رمضان و مصرف قنادان خبر داد. محسن آهنی روز جمعه در بازدید از واحدهای صنفی آستارا اظهار کرد: برخی افراد سودجو

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از آغاز توزیع ۱۸ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۴۷ هزار ریال در ۳۳ فروشگاه و مغازه، برای تنظیم بازار ماه رمضان و مصرف قنادان خبر داد.

محسن آهنی روز جمعه در بازدید از واحدهای صنفی آستارا اظهار کرد: برخی افراد سودجو هر کیلوگرم شکر را به قیمت بیش از ۶۰ هزار ریال می فروشند و عرضه شکر با قیمت مصوب، قیمت آن را تعدیل خواهد کرد.

وی بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ۲۰۰ هزار ریال تعیین شد و شهروندان از خرید زولبیا و بامیه از مکان های غیربهداشتی، فاقد پروانه کسب و دستفروشان خودداری کنند.

وی ادامه داد: ناظران افتخاری و بازرسان از واحدهای فروش اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات و قنادی ها بازرسی خواهند کرد و شهروندان گرانفروشی، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور و کم فروشی را به شماره تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و حدود ۶ هزار واحد صنفی در غرب استان گیلان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.