تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 15:06
کد خبر : 57394

مهار آتش‌سوزی خودرو و دستگیری سارق در آستارا

مهار آتش‌سوزی خودرو و دستگیری سارق در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پرشیا در آستارا مهار و سارق اسباب و اثاثیه چند مغازه در این شهرستان دستگیر شد. مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا روز جمعه گفت: آتش سوزی پرشیا شب گذشته در روستای عباس آباد روی داد و ۲ آتش نشان با یک خودرو

جارستان به نقل از ایرنا؛ آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پرشیا در آستارا مهار و سارق اسباب و اثاثیه چند مغازه در این شهرستان دستگیر شد.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا روز جمعه گفت: آتش سوزی پرشیا شب گذشته در روستای عباس آباد روی داد و ۲ آتش نشان با یک خودرو اطفاء حریق، آن را مهار کردند.

ایرج خلیلی رشید افزود: حادثه خسارت جانی نداشت و خودرو، در حالت توقف و به دلیل احتمالی اشکال فنی کپسول گاز مایع آتش گرفته بود.

او گفت: واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۸ نیروی انسانی، ۶ خودروی سنگین، نیمه سنگین و امداد و ۲ تانکر آب رسان فعالیت می کند.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا هم گفت: در پی دریافت گزارش چند فقره سرقت از مغازه ها، امروز مأموران پلیس آگاهی سارق ۳۳ ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمد نمازی افزود: متهم در بازجویی در مرکز پلیس آگاهی به هفت فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد و شهروندان، جرم یا اتفاق مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.