تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 - 20:51
کد خبر : 57322

باز هم اخاذی با تهدید انتشار عکس‌های خصوصی

باز هم اخاذی با تهدید انتشار عکس‌های خصوصی

جارستان به نقل از شرق: دو مجرم که با دسترسی به عکس‌های خصوصی دختران جوان آنها را تهدید می‌کردند و قصد اخاذی داشتند، دستگیر شدند.در پرونده اول، متهم با امانت‌گرفتن لپ‌تاپ شاکی به تصاویر خصوصی دسترسی پیدا کرد و اقدام به تهدید و اخاذی کرد. دختری ۲۰ ساله چند روز قبل با دردست‌داشتن شکایتی از

جارستان به نقل از شرق: دو مجرم که با دسترسی به عکس‌های خصوصی دختران جوان آنها را تهدید می‌کردند و قصد اخاذی داشتند، دستگیر شدند.
در پرونده اول، متهم با امانت‌گرفتن لپ‌تاپ شاکی به تصاویر خصوصی دسترسی پیدا کرد و اقدام به تهدید و اخاذی کرد.

دختری ۲۰ ساله چند روز قبل با دردست‌داشتن شکایتی از دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای تهران به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت: از سال ۱۳۹۷ در شبکه اجتماعی اینستاگرام با پسری آشنا شدم. او در مدت آشنایی از کار و موقعیت اجتماعی خود صحبت و به من ابراز علاقه می‌کرد و بین ما اعتماد و رابطه عاطفی عمیقی ایجاد شد تا آنجا که از من تقاضای ازدواج کرد. در ملاقات‌هایی که با هم داشتیم، او با ترفند قول ازدواج اعتماد مرا جلب و از من درخواست کرد لپ‌تاپ شخصی‌ام را به او امانت بدهم، من نیز از روی حسن اعتمادی که به او داشتم لپ‌تاپ را در اختیارش قرار دادم.

شاکی گفت: پس از مدتی متوجه شدم تمامی صحبت‌های این پسر دروغ بوده و این حرف‌ها را صرفا برای جلب اعتماد من بیان کرده است، ولی دیر متوجه موضوع شدم. او از طریق لپ‌تاپ به تمام عکس‌ها، فیلم‌ها و اطلاعات شخصی و خانوادگی من دسترسی پیدا کرده بود. سرانجام چهره واقعی‌اش برایم نمایان شد. از آن پس او با ارسال تصاویر و فیلم‌های شخصی من شروع به آزار و اذیت و اخاذی کرد و در این مدت مبلغ ۳۰ میلیون ریال از من گرفت و جدیدا خواستار صد میلیون ریال پول شده و گفته اگر درخواستش را انجام ندهم، عکس‌های من و خواهرم را در اینستاگرام استوری می‌کند.

رسیدگی به این پرونده بعد از توضیحات دختر ۲۰ ساله در دستور کار مهندسان پلیس قرار گرفت و مأموران تحقیقات خود را برای پیشگیری از انتشار اطلاعات محرمانه و شخصی شاکی آغاز کردند. پس از بررسی‌های لازم، در یک قرار صوری و با توجیه شاکی محل اختفای متهم در حوالی اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفت و او در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.