تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 - 12:22
کد خبر : 57259

آتش سوزی منزلی در رشت یک فوتی بر جا گذاشت

آتش سوزی منزلی در رشت یک فوتی بر جا گذاشت

جارستان: حادثه آتش سوزی یک واحد مسکونی شامگاه گذشته در سبزه میدان رشت موجب فوت یک مرد معلول شد. معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز پنجشنبه در این باره گفت: این آتش سوزی شامگاه گذشته به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان به همراه تجهیزات

جارستان: حادثه آتش سوزی یک واحد مسکونی شامگاه گذشته در سبزه میدان رشت موجب فوت یک مرد معلول شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز پنجشنبه در این باره گفت: این آتش سوزی شامگاه گذشته به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان به همراه تجهیزات اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی عنوان کرد: آتش ازسقف این خانه قدیمی با سازه چوبی شعله می کشید که آتش نشانان فوری نسبت به مهار و پیشگیری توسعه آن به سایر واحدها اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد: تیم نجات آتش نشانان در عملیات جست وجوی خود پیرمردی ۶٠ ساله را از محل آتش سوزی خارج کردند اما باتوجه به عدم توانایی جسمی و حرکتی این فرد و استنشاق دود حاصل از آتش، جان باخت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه طبق اظهارات اهالی؛ فرد فوت شده بیش از ٢ سال قادر به حرکت نبوده، گفت : تیم نجات مرد میانسال دیگری را که دچار آسیب شده بود به بیرون از خانه انتقال دادند.

وی اظهار داشت: همچنین ریزش آوار سازه های چوبی موجب آسیب دیدگی یکی از آتش نشانان شد.

به گفته وی، علت این حادثه در دست بررسی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.