تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 23:04
کد خبر : 572

پرسپولیس در جمع صدرنشینان؛ در هفته تساوی ها

پرسپولیس در جمع صدرنشینان؛ در هفته تساوی ها

جارستان- هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با سه تساوی و برد سپاهان به پایان رسید. در ادامه رقابت های هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در مقابل فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این دیدار که با حضور ۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد

جارستان- هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با سه تساوی و برد سپاهان به پایان رسید.

در ادامه رقابت های هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در مقابل فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این دیدار که با حضور ۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد عبدالله ناصری در دقیقه ۶۷ فولاد را پیش انداخت اما هفت دقیقه بعد وحید امیری سرخ پوشان پایتخت را به گل تساوی رساند تا پرسپولیس با چهار امتیاز از دو دیدار در کنار چهار تیم چهار امتیازی دیگر در جمع صدرنشینان قرار بگیرد.

پیش از این دیدار ماشین سازی و گسترش فولاد در شهراورد تبریز به تساوی بدون گل دست یافتند. در این دیدار اخراج حامد پاکدل در دقایق پایانی نیمه اول ماشین سازی را ده نفره کرد؛ اخراجی که کمی هم حاشیه ساز شد و با اعتراض بازیکنان ماشین سازی همراه بود.

سپاهان هم که فصل را بایک شکست خانگی مقابل پدیده آغاز کرده بود با برتری یک بر صفر مقابل میزبان خود نفت تهران، سه امتیازی شد وبه اوضاع خود در جدول سر و سامان داد. تک گل سپاهان در این دیدار را فرید بهزادی کریمی در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

صنعت نفت آبادان هم در زمین خود در برابر ترکتور سازی تبریز به تساوی بدون گل رضایت داد.

بدین ترتیب تا پایان هفته دوم پنج تیم استقلال خوزستان، سیاه جامگان، پدیده، پرسپولیس و ماشین سازی با چهار امتیاز در صدر قرار گرفتند و پنج تیم یک امتیازی در انتهای جدول قرار دارند که نام استقلال تهران نیز در میان آنها به چشم می خورد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.