تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 14:13
کد خبر : 57135

معاون امور بازرگانی سازمان صمت گیلان: ۹۰ هزار واحد صنفی گیلان در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند

معاون امور بازرگانی سازمان صمت گیلان: ۹۰ هزار واحد صنفی گیلان در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند

جارستان: به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ محمود خانزاده گفت: در راستای اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی تاکنون بیش از ٩٠ هزار نفر از اصناف واحدهای تولیدی استان برای دریافت کد رهگیری به منظور فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کردند. معاون امور بازرگانی سازمان صمت گیلان اظهار

جارستان: به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ محمود خانزاده گفت: در راستای اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی تاکنون بیش از ٩٠ هزار نفر از اصناف واحدهای تولیدی استان برای دریافت کد رهگیری به منظور فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کردند.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت گیلان اظهار داشت: برای رعایت پروتکل های بهداشتی، در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی مقرر شد واحدهای صنفی و صنعتی در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir ثبت نام کنند، این نام نویسی از ٢٢ فروردین آغاز شده و تا پنجم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر این مطلب که در ثبت نام اصناف در سامانه سلامت هیچ گونه اطلاعات اقتصادی دریافت نمی شود، افزود : ضمن قدردانی از همکاری مطلوب اصناف و احدهای تولیدی، از اصناف ارتقاء موازین بهداشتی و رعایت پروتکل ها مبنی بر پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را تا ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس انتظار داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.